|
Godt lagersalg gider videreformidle sin viden og vis jeg mener nogle ikke forstår noget korrekt og jeg er 110 % sikker på ret fordi jeg kender den lov eller noget om det bliver man ved og ved at formidle sin viden synes dog også svindler tag jer i agt , hvad kan forstå er han er ikke dømt og du hovedpunktet i trådens oplæg er at videreformidle navnet som man kan få på en PM fra dig af Videreformidle hvordan man kan undgå at blive snydt og hvordan du opdaget har ikke været budskabet i tråden , så hvad kan vi , iværksættere lære af det , efter denne tråd , nu ved vi endnu bedre Martin Thorborg råd , hvorfor man ikke må skrive dårligt om andre . Jeg Tror dog også du står dårligere fremover nu ved folk , du skriver ud før folk er dømt , jeg kender intet til sagen , med du dømmer før folk er dømt af domstolen så meget ved jeg om dig nu. |
The-shop.dk:Det fair nok at indlægget for dit vedkommende er uanvendeligt, men så finder jeg det da underligt at du vælger at investere så meget energi i at kommentere i tråden? eller tager jeg fejl?...
Ja du tager fejl. Jeg har klart og tydeligt beskrevet mit belæg for at følge dette til dørs. Årsagen er, at Amino risikerer at tabe skribenter/og eller plus medlemsskaber hvis ikke der sorteres ud eller sættes en standard for hvad man gider se på.
Og ja jeg kunne vælge at være ligeglad og ikke tage stilling, men det ville for Amino´s vedkommende gøre det sværere at overbevise mig om forlængelse af mit Plus medlemsskab.
Det er en sund debat derhen, at der måske er nogen der er vågnet op og nu forstår at man ikke skal overføre penge til eller handle med hvemsomhelst, men det har været kendt i årtusinder -- men som skrevet, den sidste tåbe er ikke født endnu. Den debat kunne sagtens være kommet frem UDEN at du giver folk mulighed for at skrive en PB til dig og få en persons navn oplyst.
Den slags indlæg der opfordrer til videregivelse af personoplysninger som ikke kan valideres, er for mit vedkommende, uønskede.
Bliv gratis medlem