Da personen ud af varepartiet har taget ting til eget forbrug, er han personligt involveret i sagen, da han ligeledes har overtrådt de klare regler for vores kontrakt og kontrakten altså ikke er overholdt tror jeg da at kontrakten ifgl. aftaleloven ophæves. Og derfor er det altså ham personligt der skal stå til ansvar.
Da der er en igangværende politisag og efterforskning ønsker jeg ikke at offentlig gøre sagen fra mit perspektiv da det muligvis kan bruges imod mig, derfor ønsker jeg ikke fortælle meget mere end personens navn, og det faktum at han har en fortid med lignende sager.
Det kan jeg jo så passende skrive et blog indlæg / tråd om når sagen er afklaret og der er faldet en dom. |
The-shop.dk:Da personen ud af varepartiet har taget ting til eget forbrug, er han personligt involveret i sagen, da han ligeledes har overtrådt de klare regler for vores kontrakt og kontrakten altså ikke er overholdt tror jeg da at kontrakten ifgl. aftaleloven ophæves. Og derfor er det altså ham personligt der skal stå til ansvar.
At person A overtræder aftaleloven medfører ikke en ophævelse af markedsføringsloven, så den kan B sagtens dømmes for at have overtrådt.
The-shop.dk:Da der er en igangværende politisag og efterforskning ønsker jeg ikke at offentlig gøre sagen fra mit perspektiv da det muligvis kan bruges imod mig, derfor ønsker jeg ikke fortælle meget mere end personens navn, og det faktum at han har en fortid med lignende sager.
Hvilket er årsagen til der kommer en reaktion fra Aminos side, da det ikke er i Aminos ånd (såvidt jeg forstår det) at lægge platform til den form for indlæg. Bare det du skriver at det muligvis kan bruges mod dig, skriger jo til himlen. Derudover er manden ikke dømt, men sigtet, så du starter en hetz mod en person uden at vide om det kommer til domsfældelse for overtrædelse af nogen lov.
The-shop.dk:Det kan jeg jo så passende skrive et blog indlæg / tråd om når sagen er afklaret og der er faldet en dom.
Du behøver da ikke en dom over en anden person for at fortælle om hvordan du ligeved og næsten blev taget ved røven, så længe du ikke kalder personen noget som personen ikke er dømt for og i øvrigt ikke nævner personens navn.
The-shop.dk:derfor ønsker jeg ikke fortælle meget mere end personens navn, og det faktum at han har en fortid med lignende sager.
Og det er som skrevet, det der er dermed (for mit vedkommende) gør dit indlæg uanvendeligt, ubrugeligt og for Aminos vedkommende muligvis uønsket, hvorfor Martin Thorborg ønskede en debat om emnet.