Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 12 ud af 17 (162 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Det du har gjort er, at du du bruger en platform til at informere andre om et muligt strafbart forhold der er foregået mellem 2 erhvervsdrivende (da jeg formoder I begge har cvr. nummer), hvorfor det i princippet kan risikere at være en overtrædelse af markedsføringsloven. Målet helliger ikke midlet.

Da personen ud af varepartiet har taget ting til eget forbrug, er han personligt involveret i sagen, da han ligeledes har overtrådt de klare regler for vores kontrakt og kontrakten altså ikke er overholdt tror jeg da at kontrakten ifgl. aftaleloven ophæves. Og derfor er det altså ham personligt der skal stå til ansvar.

Lagersalg123 - JEN:

Hvis nogen skal have gavn af dit indlæg, så beskriver du hændelsen, forløbet og hvad du gjorde for at undgå tabet ved selv at være proaktiv, på den måde kan andre lære ikke at gøre samme fejl som du indledningsvis gjorde.

Da der er en igangværende politisag og efterforskning ønsker jeg ikke at offentlig gøre sagen fra mit perspektiv da det muligvis kan bruges imod mig, derfor ønsker jeg ikke fortælle meget mere end personens navn, og det faktum at han har en fortid med lignende sager.

Lagersalg123 - JEN:

Men tro ikke at andre lærer af at hændelsesforløbet udebliver og fokus er på hovedet. Dit indlæg ville som sagt have værdi hvis der var beskrevet en hændelse. Din overskrift kunne istedet være "Undgå at blive snydt og bedraget"... og så historien, så havde den værdi for uerfarne iværksættere/erhvervsdrivende.

Det kan jeg jo så passende skrive et blog indlæg / tråd om når sagen er afklaret og der er faldet en dom.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

The-shop.dk:

Da personen ud af varepartiet har taget ting til eget forbrug, er han personligt involveret i sagen, da han ligeledes har overtrådt de klare regler for vores kontrakt og kontrakten altså ikke er overholdt tror jeg da at kontrakten ifgl. aftaleloven ophæves. Og derfor er det altså ham personligt der skal stå til ansvar.

At person A overtræder aftaleloven medfører ikke en ophævelse af markedsføringsloven, så den kan B sagtens dømmes for at have overtrådt.

The-shop.dk:

Da der er en igangværende politisag og efterforskning ønsker jeg ikke at offentlig gøre sagen fra mit perspektiv da det muligvis kan bruges imod mig, derfor ønsker jeg ikke fortælle meget mere end personens navn, og det faktum at han har en fortid med lignende sager.

Hvilket er årsagen til der kommer en reaktion fra Aminos side, da det ikke er i Aminos ånd (såvidt jeg forstår det) at lægge platform til den form for indlæg. Bare det du skriver at det muligvis kan bruges mod dig, skriger jo til himlen. Derudover er manden ikke dømt, men sigtet, så du starter en hetz mod en person uden at vide om det kommer til domsfældelse for overtrædelse af nogen lov.

The-shop.dk:

Det kan jeg jo så passende skrive et blog indlæg / tråd om når sagen er afklaret og der er faldet en dom.

Du behøver da ikke en dom over en anden person for at fortælle om hvordan du ligeved og næsten blev taget ved røven, så længe du ikke kalder personen noget som personen ikke er dømt for og i øvrigt ikke nævner personens navn.

The-shop.dk:
derfor ønsker jeg ikke fortælle meget mere end personens navn, og det faktum at han har en fortid med lignende sager.

Og det er som skrevet, det der er dermed (for mit vedkommende) gør dit indlæg uanvendeligt, ubrugeligt og for Aminos vedkommende muligvis uønsket, hvorfor Martin Thorborg ønskede en debat om emnet.

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:33 | Låst

Pust. Puha. Suk. Haha. Lagersalg, hvor får du energien fra - igen og igen? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:45 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

At person A overtræder aftaleloven medfører ikke en ophævelse af markedsføringsloven, så den kan B sagtens dømmes for at have overtrådt.

Det fint, jeg tager risikoen for at overtræde markedsføringsloven, nu har jeg oprettet tråden og det kan ikke ændres. (ikke at jeg ønsker at ændre det)

Lagersalg123 - JEN:

Hvilket er årsagen til der kommer en reaktion fra Aminos side, da det ikke er i Aminos ånd (såvidt jeg forstår det) at lægge platform til den form for indlæg. Bare det du skriver at det muligvis kan bruges mod dig, skriger jo til himlen. Derudover er manden ikke dømt, men sigtet, så du starter en hetz mod en person uden at vide om det kommer til domsfældelse for overtrædelse af nogen lov.

I mit første indlæg her i tråden skriver jeg " (Jeg ved ikke om kategorien er korrekt, og jeg ved heller ikke om det iht. Aminos vedtægter er lovligt på denne måde at oplyse omkring en svindler, hvis det ikke er, hører jeg gerne fra jer, og finder selvfølgelig en alternativ måde til at få mit budskab ud.) "

Og jeg finder efterfølgende ud af at det ikke er i Aminos ånd, ikke at de ikke har lyst til det, men simpelthen fordi loven ikke tillader det. Fair nok, jeg ønsker ikke at træde på Amino og deltager derfor istedet i debatten om rigtig og forkert...

Lagersalg123 - JEN:
Du behøver da ikke en dom over en anden person for at fortælle om hvordan du ligeved og næsten blev taget ved røven, så længe du ikke kalder personen noget som personen ikke er dømt for og i øvrigt ikke nævner personens navn.

Nej det gør jeg måske ikke, men jeg har ikke lyst til at forklare i detaljer om en sag der er under efterforskning, og derfor vil jeg ikke uddybbe i offentligt regi hvad der præcist er sket i denne sag, det vil jeg gerne gøre på senere tidspunkt dog..

Lagersalg123 - JEN:

Og det er som skrevet, det der er dermed (for mit vedkommende) gør dit indlæg uanvendeligt, ubrugeligt og for Aminos vedkommende muligvis uønsket, hvorfor Martin Thorborg ønskede en debat om emnet.

Det fair nok at indlægget for dit vedkommende er uanvendeligt, men så finder jeg det da underligt at du vælger at investere så meget energi i at kommentere i tråden? eller tager jeg fejl?... Og desuden har tråden været ganske anvendelig for mange andre..

Og den har da afstedkommet en ganske sund debat omkring fremtiden for lignende tråde, således at der ikke oprettes en ny tråd imod Aminos ånd..

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:46 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pust. Puha. Suk. Haha. Lagersalg, hvor får du energien fra - igen og igen? :-)

Ja nu gider jeg snart heller ikke mere, men formoder da efterhånden han forstår tingene Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lagersalg123 - JEN:

Ja nu gider jeg snart heller ikke mere, men formoder da efterhånden han forstår tingene Smile

Børn lære at forstå ting via rim og ramser... Okker gokker gummiklokker...

Så måske du skal være kreativ Jan og lave nogle voksen rim og ramser ;D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55 | Låst

Godt lagersalg gider videreformidle sin viden og vis jeg mener nogle ikke forstår noget korrekt  og jeg er 110 % sikker på ret fordi jeg kender den lov eller noget om det bliver man ved og ved at formidle sin viden

synes dog også svindler tag jer i agt , hvad kan forstå er han er ikke dømt og du hovedpunktet i trådens oplæg er at videreformidle navnet som man kan få på en PM fra dig af

Videreformidle hvordan man kan undgå at blive snydt og hvordan du opdaget har ikke været budskabet i tråden , så hvad kan vi , iværksættere lære af det , efter denne tråd , nu ved vi endnu bedre Martin Thorborg råd , hvorfor man ikke må skrive dårligt om andre .

Jeg Tror dog også du står dårligere fremover nu ved folk , du skriver ud før folk er dømt , jeg kender intet til sagen , med du dømmer før folk er dømt af domstolen så meget ved jeg om dig nu.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:56 | Låst

Fashion-Seller:

Børn lære at forstå ting via rim og ramser... Okker gokker gummiklokker...

Så måske du skal være kreativ Jan og lave nogle voksen rim og ramser ;D

Nu gik det ellers lige så godt med at respektere hinanden..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:56 | Låst

The-shop.dk:
Det fair nok at indlægget for dit vedkommende er uanvendeligt, men så finder jeg det da underligt at du vælger at investere så meget energi i at kommentere i tråden? eller tager jeg fejl?...

Ja du tager fejl. Jeg har klart og tydeligt beskrevet mit belæg for at følge dette til dørs. Årsagen er, at Amino risikerer at tabe skribenter/og eller plus medlemsskaber hvis ikke der sorteres ud eller sættes en standard for hvad man gider se på.

Og ja jeg kunne vælge at være ligeglad og ikke tage stilling, men det ville for Amino´s vedkommende gøre det sværere at overbevise mig om forlængelse af mit Plus medlemsskab.

Det er en sund debat derhen, at der måske er nogen der er vågnet op og nu forstår at man ikke skal overføre penge til eller handle med hvemsomhelst, men det har været kendt i årtusinder -- men som skrevet, den sidste tåbe er ikke født endnu. Den debat kunne sagtens være kommet frem UDEN at du giver folk mulighed for at skrive en PB til dig og få en persons navn oplyst.

Den slags indlæg der opfordrer til videregivelse af personoplysninger som ikke kan valideres, er for mit vedkommende, uønskede.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03 | Låst

The-shop.dk:

Lagersalg123 - JEN:

Det fint, jeg tager risikoen for at overtræde markedsføringsloven, nu har jeg oprettet tråden og det kan ikke ændres. (ikke at jeg ønsker at ændre det)

Lagersalg123 - JEN:

I mit første indlæg her i tråden skriver jeg " (Jeg ved ikke om kategorien er korrekt, og jeg ved heller ikke om det iht. Aminos vedtægter er lovligt på denne måde at oplyse omkring en svindler, hvis det ikke er, hører jeg gerne fra jer, og finder selvfølgelig en alternativ måde til at få mit budskab ud.) "

Og jeg finder efterfølgende ud af at det ikke er i Aminos ånd, ikke at de ikke har lyst til det, men simpelthen fordi loven ikke tillader det. Fair nok, jeg ønsker ikke at træde på Amino og deltager derfor istedet i debatten om rigtig og forkert...

Lagersalg123 - JEN:

Nej det gør jeg måske ikke, men jeg har ikke lyst til at forklare i detaljer om en sag der er under efterforskning, og derfor vil jeg ikke uddybbe i offentligt regi hvad der præcist er sket i denne sag, det vil jeg gerne gøre på senere tidspunkt dog..

Lagersalg123 - JEN:

Det fair nok at indlægget for dit vedkommende er uanvendeligt, men så finder jeg det da underligt at du vælger at investere så meget energi i at kommentere i tråden? eller tager jeg fejl?... Og desuden har tråden været ganske anvendelig for mange andre..

Og den har da afstedkommet en ganske sund debat omkring fremtiden for lignende tråde, således at der ikke oprettes en ny tråd imod Aminos ånd..

Har været anvendelig for mig nu ved jeg hvorfor thorborgs råd , med har ikke lært noget af den kun at  , slået en streg under hvorfor man ikke skal skrive ud før folk er dømt ,

vis dømt der skal man også være sikker i sin jura man skal jo ikke få en sag på nakken og derved ødelægge mere end der gavner en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 12 ud af 17 (162 indlæg)