Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsregistrering og blænding af oplysninger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Situationen er den at jeg har blændet min privat adresse, indtil videre har min relativt aktive enkeltmandsvirksomhed været registreret på et fælles kontor - men da jeg ikke kommer derinde mere skulle jeg jo flytte den et andet sted hen og det må jo blive hjem.

Derfor forsøger jeg at flytte den til en postboks (da E&S sagde at det kunne jeg godt) men finder nu ud af at det kan man så alligevel ikke, de var kede af at have oplyst mig noget forkert. Men nu er jeg da den lykkelige (l)ejer af en lille fin rød bostpoks på det lokale posthus.

Jeg skal derfor høre om der er nogle af jer der kender en finte (altså udover bare at skrive en tilfældig adresse) eller om der findes en mulighed for at registrere sig i udlandet med relativt få omkostninger. Det er ikke fordi jeg leder efter et skatteskjul eller har planer om at undrage mig dansk skat, men primært fordi jeg syntes det er noget så problematisk at alle skal have adgang til ens privat adresse via cvr.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:26
Der findes en del callcentre der tilbyder at du kan bruge deres kontoradresse som din adresse.

Jeg mener også Pouline fra http://www.citycallcenter.dk/ tilbyder den service, hun er aktiv herinde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 12:33
Ja de skal bare have 679,- pr. måned
for det, det syntes jeg lige er i overkanten for noget så passivt når alt min post alligevel kommer til at gå til postboksen. Men tak for input :)
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:46
Hvis ikke du skal have sendt noget til adressen og der ikke er kunde og leverandør besøg, så må du da godt for et symbolisk beløb bruge en af vores adresser ?

Mener ikke at det er den ringeste adresse man kan finde :

Bare et forslag.

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 13:53
Tak for tilbuddet, det tygger jeg lige på - problemet er at jeg jo nok ikke kan garantere at der ikke kommer et tilfældig brev til adressen, det er jo mennesker der fordeler den slags.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 18:49
Hvis din adresse via folkeregistreret beskyttes mod markedsføring, kan det være det jar effekt overfor cvr register - men jeg ved det ikke...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:13
Dato: 01-02-2007 18:49:27
Forfatter: Advokat Jacob Tøjner - www.ditselskab.dk
Hvis din adresse via folkeregistreret beskyttes mod markedsføring, kan det være det jar effekt overfor cvr register - men jeg ved det ikke...

Det bør det ikke have, de to adresser er ikke i samme system, og det er ikke muligt at blive skjult i cvr.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:15
trinitron: din signatur er defekt, så den vælter hele designet på Amino :)
Det ville være lækkert hvis du ville rette det, der mangler bare en " efter url''en i dit <a> tag.

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 19:40
Der er beskyttet mod både det ene og det andet, der er ikke noget at gøre - men ellers tak for forslaget :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)