Da det jo er blevet tilladt, efter mange års tovtrækkeri, at anvende rabatkuponer i DK, så kunne det være man kom ud over noget juridisk ved at det var at antal kuponer man kunne vinde ved at skrabe.
Men ellers kan man blot udlevere rabatkuponer ved indgangen samtidig med at man tilbyder folk at registrere sig til senere tilbud via sms eller e-mail. Man skal nok passe på med at gøre det obligatorisk at oplyse mobilnummer, der kan sikkert komme et eller andet snask ud af det.
som jeg læser det er der ingen nitter i dette her?!, hvis det er tilfældet kan jeg ikke se at det kan fungere i DK. For de priser du sætter på tøjet, skal vel holde minst 6 uger før de nå sætte ned og hvis man fra dag ét som minimum opnår 10%, ja, så er priserne jo ik korrekte. Correct me if I am wrong. I øvrigt tror jeg det kan være overordenlig svært ved at få leverandører med på ideen da det vrider priserne og din indtjening vil sansynligvis blive for lav, medmindre du sætter dine priser væsentlig over normal vejl. ?
mht. til lovgivning så mener jeg at hvis du har købt en vare til 500,- og dagen efter koster den 400,- har du ret til at få de 100,- retur - og det vil jo ske når folk skraber forskellige rabatter- priserne vil variere hele tiden.
Det har man da på ingen måde ret til. Man er på ingen måde forpligtet overfor sine kunder, at stå til ansvar for fremtidige ændringer. Når varen og betalingen har krydset hænder, så er handlen slut.
Du har ret i der ikke er nogle nitter. Jeg havde tænkt at det skulle være et tiltag over en weekend.. så er ikke helt med på hvad du mener med de priser jeg sætter på tøjet. Jeg vil sælge ideen til tøjbutikker, har ikke selv en fysisk butik.
Det skulle være en anden måde at føre udsalg. Sætter pris på alle kommentarer, jeg tager til mig.
Man kunne sætte en holdbarhedsfrist på rabatten så kunden føler at de mister rabatten hvis de ikke gør brug af den ( ved ikke om det var planen fra starten af)
Derudover kunne man gøre det til en fast ting at man inde i butikken kunne få et gratis lod , hvor der så ikke altid gav rabat, men kun en gang imellem. Det - kombineret med en frist, ville næsten altid resultere i et køb da kunden så ville miste rabatten.
Jep havde tænkt mig at loddet var gældenden fra fredag til søndag.. for at pushe lidt på at de skal reagere, i stedet for at lade stå til. Sådan man ændre besøgende til købere,
Det eneste lille problem jeg kan se efter alle de indlæg der allerede har pudset idéen godt af, er at det bliver svært at undgå at folk går ud og ind indtil de opnår den maksimale rabat. Så skal man selvfølgelig se om ikke man kan finde en løsning på det problem selvom det nok bliver svært.
Men endnu engang - super fed idé. Det skal der på den ene eller anden måde nok blive noget fedt ud af.
Tak for kommentaren... Har set problemet, den bliver svær, Men det kan man nok finde en løsning på..
Noget jeg tænker meget på for tiden, er hvordan jeg får indtjening på ideen. Jeg er bange for at når jeg fremlægger ideen for kunden at de så siger jamen det kan vi da godt bruge, men at de så selv bruger tiden på at finde producent og få det produceret. hvad kan jeg gøre ved den problemstilling?? fordi det får jeg jo ikke noget ud af!