Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en kreativ designer til at designe et nyt logo til min nye virksomhed!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er.

Jeg søger en super kreativ designer til at designe et nyt logo til min nye virksomhed. Hvis nogen vil byde ind med et godt tilbud er i velkommen til at få flere informationer på remy@680.dk.

Det skal siges at jeg først betaler når jeg er 100% tilfreds med resultatet. Så du skal være sikker nok på dit arbejde og tilbyde "no cure no pay" ellers skal du ikke kontakte mig.

Alternativet er at jeg kan bruge en af de mange auktion's sider, men jeg synes jeg ville prøve på amino først.

Jeg er kan selv fotoshop og kan selv lave et fedt logo. Men jeg mangler en det kan tegne et fedt logo og ikke bare klippe klistre i fotoshop.

Jeg forventer et prisleje omkring 5-800 kr. og jeg skal ikke have nogen regning Big Smile

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg benytter mig af Hatchwise til at få lavet et logo til min hjemmeside. Jeg satte min 'contest' ind igår og har allerede modtaget seks logoer fra grafikere over hele verdenen.

Du sætter selv en pris og betaler kun hvis der er et logo du kan bruge. 

Dette er ikke et bud men bare et forslag. Her er der i hvert fald no-cure-no-pay "for alle pengene".

Hav en god dag.

Iværksætter Madsen.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:32

Hvad er prisniveauet derinde på hatchwise ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:57

>Jeg har fundet ud af det :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Hvad er prisniveauet derinde på hatchwise ?

Mindste bud er 50 dollar og højeste er 350 dollar. Der er 7000 grafikere registreret inde på sitet. 

Derudover betaler man 29 dollar for at oprette sin contest, hvilket betyder at grafikeren som "vinder" får det fulde beløb man har sat sit bud til. 

Vil nu helst støtte Aminoerne herinde og betale for dansk arbejdskraft men med et lavt (og brugt) budget var dette et godt alternativ.

Nogle af de logo contest som er derinde har mellem 100 - 200 bud fra grafikere.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:13

Iværksætter Madsen:
Vil nu helst støtte Aminoerne herinde

Det ville jeg nu også helst ( og har også gjort), men har haft nogle ret dårlige erfaringer. Det skal selvfølgelig helst ikke gå ud over andre, men sådan er det nu. I det hele taget er det et virkelig højt niveau derinde, så tak for henvisningen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:07

Det ville være en kæmpe hjælp hvis det er du kunne give lidt bedre beskrivelse hvad det er du søger af dit fremtidig logo. Måske et link til siden hvor logoet skal være, så det kan ses hvilken stil der skal køres efter osv...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:54

Tak for alle svar jeg har fået det jeg søgte Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)