Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bliver årets trend i 2011?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle mine Aminovenner :)

Jeg postede for et stykke tid siden denne video på min blog hvor jeg spurgte hvad der bliver årets trend i 2011. Jeg fik ikke så mange svar så jeg tænkte der sad nogle flere her på amino som kan hjælpe med at komme med et bud på årets trend i 2011. Mange snakker om lokationsbaseret tjenester.. Hvad tror du?

Se kommentare fra min blog her http://kristoffer-hjerrild.dk/hvad-bliver-arets-trend-i-2011/

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med ;)

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror årets trend i 2011 bliver kulørte hoppebolde og sneakers til pænt brug.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at årets trend bliver webhandel, og at Facebook og Bing er kommet et stort skridt videre imod at støde Google af tronen

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vi bliver mere selvstædige og tror mere på sig selv og går væk fra janteloven at alle er lige gode .

De fremad kræfter vinder mere frem og vi giver hinanden flere ideer for at hjælpe hinanden mere frem end se sig sure på den der ligger foran en og siger de er dårligere i stedet for er det langt bedre at forbedre sig så man bliver bedre end nummer 1 Smile

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Trenden bliver "løsninger"

Vi gider ikke mere brok og sure minder..

Der bliver "krav" om at hvis man vil brokke sig så skal man selv komme med en bedre løsning..

"hvor svært kan det være? " bliver det nye smarte slogan.. Danskere som går foran og løser problemmer som andre bare brokkede sig over bliver de nye helte.. 

Vi kan sende folk til månen med en Commedore 64 og vi kan bygge en storebælts bro men vi kan ikke løse nogle sociale problemer med nogen drenge i ghetoer..

"hvor svært kan det være ?"  

webworker på www.papirshop.dk

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad os tage udgangspunkt i hvad der sker i USA...

Jeg tror trenden bliver mere gratis. Hvor man giver guides og tutorials gratis til folk, og dermed opbygger et forhold til ens besøgende, før man tager deres penge.
Jeg tror kommunikation og forhold til besøgende bliver trenden. 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at affiliate har toppet, og har en stor forventning om at det boomer i 2011. især på Facebook. "problemet" ved at være så meget på et forum som Amino er, at fordi noget er meget stort og omtalt herinde, så går man ud fra at tingene bare er store og udbredte udenfor Amino. Og lige præcis denne kombination af Facebook og affiliate, tror jeg eksploderer i 2011.

Hvad reaktione fra Facebookbrugerne så bliver, er mere interessant.

Deruodver er der snart ikke mange, der ikke har fundet ud af at der kan være penge at hente i applikationer til iPhone, og nok især Android. Dette tror jeg der vil komme rigtig meget af. Der er snart ikke den person, der ikke har hentet et program til udvikling af disse apps :o)

Og så tror jeg at vi alle vil blive overrendt at reklamer og tilbud, uanset hvor vi er. Dvs. Facebook, lokationsbestemt og meget andet. Det ligger selvfølgelig meget i tråd med affiliate øverst i indlægget, men vi vil snart ikke kunne være nogen steder ud at blive bommbarderet med tilbud.

Så for at springe elegant videre, tror jeg at trenden for 2012 bliver, at være rigtig kreativ for at fange købernes opmærksomhed. For det ender med at blive så stor en belastning at man hele tiden skal være på vagt overfor folk der forsøger at "tage" penge fra én, at mange vil forsøge at blive fri for disse. Lidt lige som de aggresive sælgere på Strøget var meget sjove i starten, men nu er nogen man bare vil gå langt for at undgå.

Så jeg tror at trenden i 2011 bliver et øget reklamebombardement af brugere/købere, og 2012 bliver at sælge dem løsninger der sikrer at de slipper for dette :o)

En anden mulig trend, er mere kommunikation med online kunderne. Så der kommer nok en hel del mere interaktivitetde næste år.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror tablets kommer til at hitte! Vi så hvordan iPad indtog scenen, og når der kommer flere konkurrenter på banen som HP, ASUS osv. så tror jeg vi kommer til at se kæmpe fremgang indenfor denne industri. Android 3.0 vil kunne ses på de første tablets til januar og om ikke ret længe ser vi mobile dualcore processorer (jvf. tegra 2).

Jeg har derfor startet TabletRank.com. Sitet er stadig i opstartsfasen, men du kan da tage et kig hvis du har lyst :-) Uden at der skal gå for meget salg i den, søger jeg en partner til at køre projektet.

Det var alt fra mig ;-) Fed tråd btw.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)