Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt man ikke er 3 kunde

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker igen bare super ingen skade sket er kunder de er da flinke.Smile

Nu virker det i hvert fald igen og de er da flinke at man ikke skal side og vente på et svar de siger som standard svar første når man ringer på deres telefon at de ikke kan gøre noget og de arbejder på problemer, så slipper man for at side og vente og vente og spørge en personlige i kundeservice hvorfor det ikke virker.
Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været nede på mobilen siden kl.3 i morges og er endnu ikke kommet op.

Har i forvejen problemer med deres dækning - de har lovet 3G dækning begge steder jeg har boet, men dette har ikke været tilfældet.

Min telefon står konstant at skifte mellem 3G og edge og jeg må så vælge at kun blive på edge. Ikke helt optimalt men det virker da.

Så er egentlig ikke så tilfreds med dem. Håber de kommer op igen snart. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, ret skal også være ret.

3 har valgt at kompensere alle deres kunder (med op til 20 abonnemeneter), med 60 minutters gratis tale, og gratis musik i november til deres Eazyinternet kunder.

Hvad kan kunderne så bruge det til? Ikke alverden, men da 3 ikke kan ændre på det skete, er det i hvert fald prisværdigt, at de trods alt sender et budskab om at de er lidt kede af det :o)

Og ikke noget med at man selv skal claime sine minutter, de kommer automatisk.

Så en lille Yes til 3, selvom jeg synes deres kommunikation var under al kritik.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså man kan godt klare sig en dag uden 3 mobil og de fleste har da også flere mobiler ¨fra flere selskaber ,

jeg dog ekstrem glad også den gave 60 minutter gratis taletid

så jeg er i hvert fald tilfreds Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det bare i bund og grund uprofessionelt, at man som så stort et firma lavet sådan en bummert...

Har de ikke en slags backupløsning, såfremt der net går ned....

Det bliver spændende når de skal opgradere til 4GBig Smile

 

 

Mvh.
Glen

Pitstop1000.com

Dit daglige pitstop med sjove videoer, babes og meget mere

 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:

Hvor er det bare i bund og grund uprofessionelt, at man som så stort et firma lavet sådan en bummert...

Har de ikke en slags backupløsning, såfremt der net går ned....



Syntes ikke det er fair, sikker på 3 har gjort hvad de kunne uanset hvor meget backup man har kan der ske fejl, nu er det jo ikke sådan det er hver måned de har problemer, har aldrig hørt om det skulle være sket før.. alle kan lave fejl  (telenor havde også et døgn inden for det sidste kvartal hvor deres sms del var helt ude af drift)

Syntes det er flot af 3 de har givet alle kunder en gave, helt automatisk uden de havde behøvet det :-)

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)