Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign udføres billigt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Hvis du har behov for at få uddybt flere webdesign-relateret ting er du velkommen til at skrive og spørge.

Hvad mener du med at der er en der har givet dig minus?

Fra Virum
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:24

Mikael christiansen:

okay kunne kender ikke alle ord , med kan se det er en der har givet mig , minus jeg ved ikke alt om weddesign og jeg er ikke webdesigner så det er godt du forklare det .

desuden kan vi ikke alle kende alle ord den givet mig minus burde have forklaret hvad de udtryk betyder webdesign er det for bliver forvirret og er ordblind og gider ikke læse de stor bøger

han burde have videreformidlet sin viden som rigtigt iværksættere , for vi hjælper hinanden også dem som intet ved lige på det punkt , vis der noget jeg ikke forstår

Helt enig, kan ikke helt forstå hvorfor du havde fået minus for det indlæg, det er jo relevant nok :-) især hvis man ikke har så meget forstand på det område. Har givet dig 5 stjerner på den, så håber der neutraliserer den anden stemme lidt.

Dbih. Kristoffer

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36

Wayingo:

Hej Mikael,

Hvis du har behov for at få uddybt flere webdesign-relateret ting er du velkommen til at skrive og spørge.

Hvad mener du med at der er en der har givet dig minus?

Jeg så du havde i første indlæg fået minus gik op og gav dig plus.

Gætter på minus du fik , fordi de ikke forstod det , man kan se hvem der har givet minus og plus vis har købt amino.dk plus

Jeg synes selv det er ødelæggende for debatten at kunne minus , for dem der giver minus videreformidler ikke deres viden

Ved da godt , vis der bare står noget personligt mod anden skal den have minus, der kan man ikke , videreformidle sin viden på

Debatten den giver minus tilføjer ikke med sin viden, derved bliver det et gætteværk hvorfor minus, derved har jeg ikke forbedret med ved nu , der en der ikke videreformidler sin viden og det er afgjort negativt

Derved er det også super man kan se hvem der har afgivet derved tænker folk mere før de giver minus , kan de hjælpe bedre mere med at kommentar indlæg , end at give minus , for hvorfor forstår den anden det ikke.

Jeg tror flere der giver sin viden videre end at give minus, nu man da ved det kan ses hvem der har givet

Flere er for hurtigt på aftrækker

okay tog det lidt personligt , det sker så måtte forklare lidt ekstra

Jeg forstår mere hvad design er nu , dette kunne den måske også have forklaret der gav mig minus

Skriver PM angående opgaven den er meget manuel , når en skabelon lavet er det oploade resten , da jeg skal bruge flere næsten ens sider med forskelligt tekst

Teksten laver jeg selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:45

Mikael christiansen:

okay kunne kender ikke alle ord , med kan se det er en der har givet mig , minus jeg ved ikke alt om weddesign og jeg er ikke webdesigner så det er godt du forklare det .

desuden kan vi ikke alle kende alle ord den givet mig minus burde have forklaret hvad de udtryk betyder webdesign er det for bliver forvirret og er ordblind og gider ikke læse de stor bøger

han burde have videreformidlet sin viden som rigtigt iværksættere , for vi hjælper hinanden også dem som intet ved lige på det punkt , vis der noget jeg ikke forstår

Hej Mikael,

Der er ikke noget i dit spørgsmål der indikerer at du ikke forstod ordene i opretters indlæg, ud fra den måde du stillede spørgsmålene på. Men det kan da være at minusgiver har misforstået dine spørgsmål så.

Men du kan se hvem der har givet dig minusset ved at klikke på det lille blå link under stjernerne og hvis du sender vedkommende en pm, kan jeg da ikke forestille mig andet end at vedkommende vil være behjælpelig med at forklare de udtryk du ikke er inde i. Wink

Med venlig hilsen

Tommy

Tilføjelse: Læste lige dit indlæg lige før mit og kan se det er unødigt at forklare hvor du kan se + og - givere.

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:34

Hej Wayingo,

Du kan meget muligt hjælpe mig..

Send en PM så finder vi ud af det!

Mvh

Troels

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:39

Obuni - House of Creativity:

Mikael christiansen:

Hej Mikael,

Der er ikke noget i dit spørgsmål der indikerer at du ikke forstod ordene i opretters indlæg, ud fra den måde du stillede spørgsmålene på. Men det kan da være at minusgiver har misforstået dine spørgsmål så.

Men du kan se hvem der har givet dig minusset ved at klikke på det lille blå link under stjernerne og hvis du sender vedkommende en pm, kan jeg da ikke forestille mig andet end at vedkommende vil være behjælpelig med at forklare de udtryk du ikke er inde i. Wink

Med venlig hilsen

Tommy

Tilføjelse: Læste lige dit indlæg lige før mit og kan se det er unødigt at forklare hvor du kan se + og - givere.

Nu var indlægget intet personligt angreb så den givet 5 minus stjerner har virkeligt noget imod mig dette tog jeg da , personligt , at den ovenover er enig i det er yderste relevante spørgsmål jeg stiller .

husk vis dårligt findes faktisk andet 1 stjerne og 5 stjerne , jeg ser simpelthen for mange der er for hurtige på aftrækker .

hvad er portalen du skal videreformidle din viden , man skal hjælpe hinanden som rigtige iværksætter

Normalt opstås kommunikation vanskeligheder da den ene ved , mere end den anden, derfor er en debat også super og er ekstrem ødelæggende for debatten vis dette stjerne system bliver brugt i stedet for ikke at videreformidle sin viden.

Hvordan det indikere indlægget , du er af en anden mening og ved noget en den anden ikke ved , hvorfor ikke skrive det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:45

Troels_Lindeblad:

Hej Wayingo,

Du kan meget muligt hjælpe mig..

Send en PM så finder vi ud af det!

Mvh

Troels

Hej Troels,

Jeg kan ikke se muligheden for at sende dig en PB inde på din profil, men du kan evt. sende en til mig eller en mail til wayingo@live.com.

Mvh

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)