Godmorgen til jer alle. Jeg vil gerne have nogle udfordringer og nogle designs at fremvise for andre. Derfor vil jeg tilbyde at lave dit (simple) webdesign for kun 500,- kr. ex. moms. Jeg har arbejdet med XHTML og CSS i et par år, men aldrig rigtig kommercielt kun for sjov. Jeg går meget op i struktureret kode og filhåndtering. Jeg går også meget op i at mine designs skal leve op til alle standarter og være 100% fejlfrie. Jeg tilbyder at arbejde sådan: 1. Du kontakter mig på wayingo@live.com med dine ønsker om et webdesign Jeg arbejder hurtigt og svarer altid tilbage hurtigt på mail. Jeg er studerende og har behov for at lave noget i min fritid og tjene lidt ekstra, samt at jeg gerne vil gøre en karriere ud af det, så jeg vil gerne udvikle mig selv på dette område og blive udfordret så jeg kan se hvor god jeg selv er. Jeg vil dog gerne vove at love dig at du bliver glad for dit design! Kontakt mig på wayingo@live.com og lad os få kigget på dit webdesign. |
Jeg søger en webmaster med det er en kedelige opgave og vil ikke give per stk. 500 plus moms, da det bare er masser af wordpress blogs der skal oplodes , et banner uden fodnote links i bunden af siden og nogle enkel med links katalog plug in og bbs press forum plug in på nogle af dem og intet andet
Dette arbejde skal laves på f.eks. På min side www.polterabend-ideer.dk
500 kr. ved jeg ikke om er billige for det du tilbyder , der er ingen referencer på tidligere arbejde og der er ikke specifikation af hvad du laver for 500 kr. plus moms,