Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign udføres billigt

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Godmorgen til jer alle.

Jeg vil gerne have nogle udfordringer og nogle designs at fremvise for andre. Derfor vil jeg tilbyde at lave dit (simple) webdesign for kun 500,- kr. ex. moms.

Jeg har arbejdet med XHTML og CSS i et par år, men aldrig rigtig kommercielt kun for sjov.

Jeg går meget op i struktureret kode og filhåndtering. Jeg går også meget op i at mine designs skal leve op til alle standarter og være 100% fejlfrie.

Jeg tilbyder at arbejde sådan:

1. Du kontakter mig på wayingo@live.com med dine ønsker om et webdesign
  2. Jeg laver et fint oplæg til dig som du giver mig feedback på
  3. Jeg tilpasser designet og retter det til så designet lever op til dine forventninger

Jeg arbejder hurtigt og svarer altid tilbage hurtigt på mail.

Jeg er studerende og har behov for at lave noget i min fritid og tjene lidt ekstra, samt at jeg gerne vil gøre en karriere ud af det, så jeg vil gerne udvikle mig selv på dette område og blive udfordret så jeg kan se hvor god jeg selv er. Jeg vil dog gerne vove at love dig at du bliver glad for dit design! Skype-Smile

Kontakt mig på wayingo@live.com og lad os få kigget på dit webdesign. Skype-Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:50

Jeg søger en webmaster med det er en kedelige opgave og vil ikke give per stk. 500 plus moms, da det bare er masser af wordpress blogs der skal oplodes , et banner uden fodnote links i bunden af siden og nogle enkel med links katalog plug in og bbs press forum plug in på nogle af dem og intet andet

Dette arbejde skal laves på f.eks. På min side www.polterabend-ideer.dk

500 kr. ved jeg ikke om er billige for det du tilbyder , der er ingen referencer på tidligere arbejde og der er ikke specifikation af hvad du laver for 500 kr. plus moms,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 09:57

Mikael christiansen:

Jeg søger en webmaster med det er en kedelige opgave og vil ikke give per stk. 500 plus moms, da det bare er masser af wordpress blogs der skal oplodes , et banner uden fodnote links i bunden af siden og nogle enkel med links katalog plug in og bbs press forum plug in på nogle af dem og intet andet

500 kr. ved jeg ikke om er billige for det du tilbyder , der er ingen referencer på tidligere arbejde og der er ikke specifikation af hvad du laver for 500 kr. plus moms,

Hej,

Jeg kan godt agere som webmaster så længe jeg ikke selv skal forfatte teksterne.

Jeg ved ikke helt hvad du mener med at der er ingen specifikation af hvad jeg laver for 500,- kr. plus moms. Synes ellers det står temmelig klart at jeg tilbyder at lave et webdesign for de 500 kr. og at jeg laver et oplæg som jeg arbejder udfra.

Nej jeg har ingen referencer da jeg ikke har lavet noget kommercielt endnu men gerne vil til det nu.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Wayingo:

Mikael christiansen:

Hej,

Jeg kan godt agere som webmaster så længe jeg ikke selv skal forfatte teksterne.

Jeg ved ikke helt hvad du mener med at der er ingen specifikation af hvad jeg laver for 500,- kr. plus moms. Synes ellers det står temmelig klart at jeg tilbyder at lave et webdesign for de 500 kr. og at jeg laver et oplæg som jeg arbejder udfra.

Nej jeg har ingen referencer da jeg ikke har lavet noget kommercielt endnu men gerne vil til det nu.

Kommer der kontaktformular på siden

Hvordan bliver standard designet sat op , hvilken struktur vælges ?

Laves der unikke banner kørende med flash billeder eller alm billeder?

Hvor mange unikke undersider designets , forskelligt til denne pris ?

Sådan kunne jeg blive ved

Der findes uendeligt antal ting man kan lave i et design, nogle tager kort tid andre tager længere tid med vis forstået korrekt laves alt for 500 kr. med jeg tvivler bare , for det kan godt nok blive langtrækkende arbejde for dig.

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger blot nogle udfordringer, gør det ikke så meget for pengenes skyld men mere for at blive bedre til at lave webdesigns. :)

Men for at svare på dine spørgsmål:

Kontaktformular? Ja.

Standart design, og struktur? Jeg ved ikke helt hvad du mener med det, men jeg hører hvad folk skal bruge og laver et oplæg, hvis folk kan lide det arbejder jeg ud fra det, hvis de ikke kan lide det laver jeg et nyt oplæg. Hvordan siden strukturmessigt er sat op, kan jeg jo ikke sidde og svare på da det kommer an på hvad og hvem jeg skal lave et design til.

Du skriver flash, jeg skriver XHTML og CSS. Så nej.

Design på undersider? 500 kr. pr. forskelligt design. Et webdesign er anderledes end et andet naturligvis. Desuden har jeg ikke rigtig set hjemmesider med forskellige undersider med hver deres webdesign tilnkyttet. Designet kan naturligvis variere i content bokse og plugins osv. Men et webdesign er et webdesign, variationer koster ikke noget ekstra. Men fuldstændig anderledes webdesigns på undersider laver jeg for 500,- kr. pr. styk da der er tale om et helt nyt stykke arbejde.

Flere spørgsmål omkring hvad løsningen indebærer er velkommen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23

Har du en enkelt eller to sider du har lavet tidligere? Så har jeg muligvis et par meget forskellige sider du kan lave.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Wayingo:

Hej Wayingo,

Mens du venter på dine kommercielle referencer, så kan du eventuelt lave en side for dig selv, eller bare lave nogle designs på nogle fiktive sider.

Det behøver ikke at være funktionelle hjemmesider, men bare designet. Det giver så mulige kunder mulighed for at se hvor du ligger henne, både hvad evner og stil angår.

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:44

Obuni - House of Creativity:

Mens du venter på dine kommercielle referencer, så kan du eventuelt lave en side for dig selv, eller bare lave nogle designs på nogle fiktive sider.

Det behøver ikke at være funktionelle hjemmesider, men bare designet. Det giver så mulige kunder mulighed for at se hvor du ligger henne, både hvad evner og stil angår.

Yes Rigtigt god ide, jeg har gjort lidt det samme på min side, dog har jeg referencer men har alligevel mit hygge hjørne hvor jeg laver fiktive designs som folk kan se .....

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:56

Havde du nogle referencer ville jeg evt. vil jeg have denne opgave om

www.polterabend-ideer..dk mv. der skal laves , har desuden flere andre sider efterfølgende der skal laves

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:09

Wayingo:

Jeg søger blot nogle udfordringer, gør det ikke så meget for pengenes skyld men mere for at blive bedre til at lave webdesigns. :)

Men for at svare på dine spørgsmål:

Kontaktformular? Ja.

Standart design, og struktur? Jeg ved ikke helt hvad du mener med det, men jeg hører hvad folk skal bruge og laver et oplæg, hvis folk kan lide det arbejder jeg ud fra det, hvis de ikke kan lide det laver jeg et nyt oplæg. Hvordan siden strukturmessigt er sat op, kan jeg jo ikke sidde og svare på da det kommer an på hvad og hvem jeg skal lave et design til.

Du skriver flash, jeg skriver XHTML og CSS. Så nej.

Design på undersider? 500 kr. pr. forskelligt design. Et webdesign er anderledes end et andet naturligvis. Desuden har jeg ikke rigtig set hjemmesider med forskellige undersider med hver deres webdesign tilnkyttet. Designet kan naturligvis variere i content bokse og plugins osv. Men et webdesign er et webdesign, variationer koster ikke noget ekstra. Men fuldstændig anderledes webdesigns på undersider laver jeg for 500,- kr. pr. styk da der er tale om et helt nyt stykke arbejde.

Flere spørgsmål omkring hvad løsningen indebærer er velkommen.

okay kunne kender ikke alle ord , med kan se det er en der har givet mig , minus jeg ved ikke alt om weddesign og jeg er ikke webdesigner så det er godt du forklare det .

desuden kan vi ikke alle kende alle ord den givet mig minus burde have forklaret hvad de udtryk betyder webdesign er det for bliver forvirret og er ordblind og gider ikke læse de stor bøger

han burde have videreformidlet sin viden som rigtigt iværksættere , for vi hjælper hinanden også dem som intet ved lige på det punkt , vis der noget jeg ikke forstår

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)