Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi-bytter-fans.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror det hammerne lige meget om det latente brugere !

Hvis min kammerat er tilmeldt, men overhovedet ikke har intreresse i gruppen kan jo være at 20% af hans venner har.

Når gruppen poster på deres vægge rammer de vennerne. Så uanset om brugerene gider ens gruppe, rammer man langt større.

Så jeg tror bestemt der et marked.

Dog skal siden ikke bygges op over et forum, der har taget 5 min.
Der skal være efterspørgere og udbyder som kan kontakte hinanden efter målgruppe.

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:26

Oscar Eg Gensmann:

Så organiseret spam med invitationer til andre kommercielle foretagende til de folk der rent faktisk har vist ens firma/projekt tillid ved at støtte op om det og erklære sig som en fan af det, bare for at man selv får sendt en masse invites ud til andre som sikker er lige så lidt interesseret i ens projekt som 20 tilfældigt udvalgte på strøget?

Jow jow... Det skal nok blive populært når man signer op til en side og pludselig får en røvfuld invites til alt mulig ligegyldigt fordi ejerne håber at de kan genere lidt trafik.

Det er da den sikre vej til at genere de folk der rent faktisk vil en det godt. :-)

Jeg er delvis enig og uenig med din påstand her. Jeg kan godt se at det er et problem at spamme folk med en masse invites - men der sagde du det faktisk selv - 'invites' som jeg meget bekendt oversætter direkte til "invitationer" og der forskel på tingene. Dette er invitation som man pænt ka' takke nej tak til. Jeg personligt selv ville ikke blive irriteret over det - da det eneste det kræver er at melde sig ud af gruppen hvis man ikke ønsker denne så kaldte spam.

Men ville støtte et hvert forslag omkring at evt. kategorisere 'vi bytter fans' sådan at man evt. får tilbud fra nogenlunde samme produkt eller koncept. 

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Okay, efter at have læst jeres feedback, er jeg gået i gang med at finde et nyt theme :)

-Og så vil jeg undersøge hvordan det bedst muligt vil kunne kategoriseres Smile (i er velkommende til at komme med bud)

:o) 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oliver Winther:

Jeg er delvis enig og uenig med din påstand her. Jeg kan godt se at det er et problem at spamme folk med en masse invites - men der sagde du det faktisk selv - 'invites' som jeg meget bekendt oversætter direkte til "invitationer" og der forskel på tingene. Dette er invitation som man pænt ka' takke nej tak til. Jeg personligt selv ville ikke blive irriteret over det - da det eneste det kræver er at melde sig ud af gruppen hvis man ikke ønsker denne så kaldte spam.

Det er sådan ca det samme argument som de fleste mail-spammere dækker sig under; "Man kan jo bare slette mailen, det er ikke så slemt". 12 milliarder spam mails senere...... ;-)

Jeg ville personligt også hurtigt vælge mine venner fra i den virkelige verden, hvis de brugte mere tid på at invitere mig til diverse arrangementer som de selv har en fortjeneste ved end til at give mig interessant information. Det er bl.a. derfor jeg ikke har nogen MLM'er i min nære vennekreds, da jeg ikke gider venner der konstant forsøger at sælge deres produkter som jeg ikke har brug for til mig.

Helt lavpraktisk handler det om at fjerne "marketingshatten" bare lige et øjeblik og se på det her fra en hel normal "sund fornuft" vinkel. Det der prøves at blive sat op her er en kommercielicering af folk der i et offentlig medie gerne vil stå frem med navns nævnelse og sige de synes Firma X er fedt. Det skal nok virke i det små de første par gange eller 100 så længe folk ikke fatter mistanke, men i det øjeblik det bliver kendt af hvis man signer op til en side så modtager man en masse ligegyldige invitationer, så lur mig om folk ikke nok skal blive pænt trætte af det.

Personlig synes jeg bare idéer er fedest hvis det er noget der er langtidsholdbart og ikke skal foregå sådan lidt tys tys fordi hvis de folk det går ud over opdager noget, så føler de sig misbrugt. Det samme gælder markedsføring. Bare fordi man kan er det ikke sikkert det er en god idé i det lange løb.

/just my 2 cents.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:07

Facebook har strammet gevaldigt op på deres antispam politik. Og ligesom at Google læser med over det hele, så gør Facebook nok også.

Den der markedsføringsstrategi kommer til at koste jer store bøder, ingen venner og ingen indtjening på den lange bane.

Men det bestemmer i jo selv :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:47

William Frost:

Okay, efter at have læst jeres feedback, er jeg gået i gang med at finde et nyt theme :)

-Og så vil jeg undersøge hvordan det bedst muligt vil kunne kategoriseres Smile (i er velkommende til at komme med bud)

Finde et andet theme?

Seriously.. Det er DERFOR der ér så meget spam rundt omkring.. Det er fordi folk bare finder en idé og sætter noget halvdårligt hvis ikke direkte lort op, og forventer at det er "godt nok" og så længe det tjener lidt kroner - så er det fint.

En idé som denne kræver et fedt design med indbygget viden om facebook, og forklaringer på hvordan det fungere - det kræver en side der nærmest er bygget op fra bunden - i hvert falde designmæssigt.. Et CMS gør jo ikke så meget, men designmæssigt skal det virke tillokkende, men du har gjort følgende:

• Købt et semi-godt domæne
  • Fundet et simpelt forum-system
  • Sat denne system op
  • Skrevet lidt på forsiden, og kræver 200 kroner i måneden for et banner på en side hvor de eneste besøgende kommer fra et iværksætterforum, og når den her tråd er 3 dage gammel falder dit besøgstal formentlig til et stort fedt 0 og pladsen vil være direkte ubrugeligt.
  • På forsiden står der ikke engang hvad det ér for nogle fans du vil have folk til at bytte? Musikfans? Fodboldfans? Tennisfans? Mere specifikt måske? Caroline Wozniacki fans?
  • Titlen på siden er noget så fint som: Vi-Bytter-Fans.dk * Index Page ... Intetsigende, ubrugeligt og anti SEOvenligt.
  • Ifølge dine meta tags står siden på engelsk - hvilket på sin vis også er rigtigt, for du har jo ikke taget dig tiden til at oversætte eller finde et dansk plugin.
  • Ifølge dine meta tags findes der ingen beskrivelse for din side, så Google vil ikke fange noget nævneværdigt brugeligt som kan forhøje din CTR på søgemaskinen - som vi alle ved kan blive forbedret ved en kort, specifik og sigende beskrivelse.

Du har simpelthen bygget din FEDE idé op omkring 1 times arbejde.. Flot Geeked ... Hvilke søgeord vil du rangere for? hvordan vil du markedsføre siden? Hvorfor skulle folk betale 200 kroner for et plat banner på en side som teoretisk set ingen besøgende har - kun folk der vil se et koncept, som i øvrigt ikke er gennemtænkt, men smidt op som en forhåbentligt hurtig indtjeningskilde uden videre idé om hvad der skal foregå.

Intet er lavet selv udover teksten på forsiden - hvor du jo som bekendt kræver 200 kroner, men folk der ser det aner jo ikke engang hvad siden omhandler, før de selv roder lidt rundt.

Jeg tror siden lynhurtigt går i glemslen - jeg håber da helt sikkert at du får mig på andre tanker, og gør noget ud af det, men jeg tvivler - du finder jo bare et andet "theme" - det næste bliver vel at du smider et Wordpress template på - hvilket havde været fint til nogle ting...

Der er SÅ meget uprofessionelt LORT der bliver smidt op på Amino - og mange kommer med "positive" og IKKE konstruktive kommentarer, selvom enhver bruger kan se at det er noget pis.

Jeg ved at jeg sikkert støder mange med min konsekvente og hårde skrivemåde, angående denne side. Men vil du tjene penge, så nytter det fanme ikke noget at smide sådan en side op, oprette en tråd på Amino, læne sig tilbage og forvente man modtager 1000 kroner hver måned fra nu af til år 2045 for solgte bannerpladser.

Alle skal starte et sted, men man skal som webmaster kunne se følgende:

Ville JEG føle mig tiltrukket af den side der? Ville JEG oprette mig? Ville JEG kigge på de bannere der? Hvilken målgruppe vil jeg ramme? Hvad er mine mål for den her hjemmeside? Hvordan vil jeg markedsføre den? Hvordan holder jeg statistik over besøgende? etc. etc. etc.
Det skal ALTID gøres - det er SJÆLDENT at noget bliver successfuldt uden slid og arbejde - det hænder - men det er sjældent.

Det er muligt at jeg får 1 stjerne for mit indlæg, men nogle skal have et wake-up-call!! Hvorfor optage "semi-gode" domænenavne når det der er på siden alligevel er crap? Det er mig en GÅDE og det er netop DERFOR at der eksistere spam, osv...

Held og lykke med projektet - er ked af det, men jeg håber INDERLIGT at mange kommer til at læse dette indlæg - i hvert falde de som kunne finde på det samme som du har gjort.

Peace out, go'nat Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Synes bestemt det en god idé.

Gør mere ud af designet, find et smart template i væreste tilfælde, hvis du ingen erfaring har med at opbygge et website.

Jeg vil bestemt bruge sitet, så håber da at der kommer lidt mere gang i det.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:03

Hej alle sammen,

Det var mig som startede bytte-bytte tråden i sin tid ;-)

Jeg må indrømme, at jeg er fuldstændig enig med WI. En af mine anbefalinger, da William kontaktede mig og fortalte, at han var i gang med siden, var også  "Dog havde jeg nok valgt at bygge siden om omkring noget andet end phpbb. Synes ikke forum-formen virker optimal, men man burde nok kode det fra bunden til formålet." Sorry for copy/paste - dovenskaben længe leve ;-)

Held og lykke med projektet!

God aften,

Kenneth

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)