Okay, efter at have læst jeres feedback, er jeg gået i gang med at finde et nyt theme :)
-Og så vil jeg undersøge hvordan det bedst muligt vil kunne kategoriseres
(i er velkommende til at komme med bud)
Finde et andet theme?
Seriously.. Det er DERFOR der ér så meget spam rundt omkring.. Det er fordi folk bare finder en idé og sætter noget halvdårligt hvis ikke direkte lort op, og forventer at det er "godt nok" og så længe det tjener lidt kroner - så er det fint.
En idé som denne kræver et fedt design med indbygget viden om facebook, og forklaringer på hvordan det fungere - det kræver en side der nærmest er bygget op fra bunden - i hvert falde designmæssigt.. Et CMS gør jo ikke så meget, men designmæssigt skal det virke tillokkende, men du har gjort følgende:
- Købt et semi-godt domæne
- Fundet et simpelt forum-system
- Sat denne system op
- Skrevet lidt på forsiden, og kræver 200 kroner i måneden for et banner på en side hvor de eneste besøgende kommer fra et iværksætterforum, og når den her tråd er 3 dage gammel falder dit besøgstal formentlig til et stort fedt 0 og pladsen vil være direkte ubrugeligt.
- På forsiden står der ikke engang hvad det ér for nogle fans du vil have folk til at bytte? Musikfans? Fodboldfans? Tennisfans? Mere specifikt måske? Caroline Wozniacki fans?
- Titlen på siden er noget så fint som: Vi-Bytter-Fans.dk * Index Page ... Intetsigende, ubrugeligt og anti SEOvenligt.
- Ifølge dine meta tags står siden på engelsk - hvilket på sin vis også er rigtigt, for du har jo ikke taget dig tiden til at oversætte eller finde et dansk plugin.
- Ifølge dine meta tags findes der ingen beskrivelse for din side, så Google vil ikke fange noget nævneværdigt brugeligt som kan forhøje din CTR på søgemaskinen - som vi alle ved kan blive forbedret ved en kort, specifik og sigende beskrivelse.
Du har simpelthen bygget din FEDE idé op omkring 1 times arbejde.. Flot
... Hvilke søgeord vil du rangere for? hvordan vil du markedsføre siden? Hvorfor skulle folk betale 200 kroner for et plat banner på en side som teoretisk set ingen besøgende har - kun folk der vil se et koncept, som i øvrigt ikke er gennemtænkt, men smidt op som en forhåbentligt hurtig indtjeningskilde uden videre idé om hvad der skal foregå.
Intet er lavet selv udover teksten på forsiden - hvor du jo som bekendt kræver 200 kroner, men folk der ser det aner jo ikke engang hvad siden omhandler, før de selv roder lidt rundt.
Jeg tror siden lynhurtigt går i glemslen - jeg håber da helt sikkert at du får mig på andre tanker, og gør noget ud af det, men jeg tvivler - du finder jo bare et andet "theme" - det næste bliver vel at du smider et Wordpress template på - hvilket havde været fint til nogle ting...
Der er SÅ meget uprofessionelt LORT der bliver smidt op på Amino - og mange kommer med "positive" og IKKE konstruktive kommentarer, selvom enhver bruger kan se at det er noget pis.
Jeg ved at jeg sikkert støder mange med min konsekvente og hårde skrivemåde, angående denne side. Men vil du tjene penge, så nytter det fanme ikke noget at smide sådan en side op, oprette en tråd på Amino, læne sig tilbage og forvente man modtager 1000 kroner hver måned fra nu af til år 2045 for solgte bannerpladser.
Alle skal starte et sted, men man skal som webmaster kunne se følgende:
Ville JEG føle mig tiltrukket af den side der? Ville JEG oprette mig? Ville JEG kigge på de bannere der? Hvilken målgruppe vil jeg ramme? Hvad er mine mål for den her hjemmeside? Hvordan vil jeg markedsføre den? Hvordan holder jeg statistik over besøgende? etc. etc. etc.
Det skal ALTID gøres - det er SJÆLDENT at noget bliver successfuldt uden slid og arbejde - det hænder - men det er sjældent.
Det er muligt at jeg får 1 stjerne for mit indlæg, men nogle skal have et wake-up-call!! Hvorfor optage "semi-gode" domænenavne når det der er på siden alligevel er crap? Det er mig en GÅDE og det er netop DERFOR at der eksistere spam, osv...
Held og lykke med projektet - er ked af det, men jeg håber INDERLIGT at mange kommer til at læse dette indlæg - i hvert falde de som kunne finde på det samme som du har gjort.
Peace out, go'nat