Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi-bytter-fans.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer!

Efter at der blev lavet en tråd her på amino, om at bytte fans med andre, tænkte jeg at jeg ville lave en hjemmeside, dedikeret til dette formål.

Resultatet blev vi-bytter-fans.dk

Til jer der ikke har læst den tråd jeg hentyder til, så går konceptet ud på "Jeg invitere mine venner til din side, hvis du invitere dine venner til min side". På den måde kan vi hjælpe hinanden med at få flere til at synes godt om vores facebook sidder. Helt gratis endda. Det skide smart Yes

Jeg håber i tager godt imod konceptet, og kom endelig med kritik og feedback!

Venlig Hilsen William Frost

:o) 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Jeg ved ikke helt om du har snakket med ham der lavede tråden.
Men jeg mener der var nogle der anbefalede ham at lave en hjemmeside, og jeg synes det er lidt plat at du har "stjålet" hans ide og lavet en hjemmeside om det - du må jo gerne, men synes lige du skal snakke med ham - det er trods alt hans ide.

Men siden er jo bare standart? Det er ikke noget jeg vil bruge, for designet falder ikke i min smag, og den gør intet for at holde miin opmærksomhed

.

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 21:45

Jonathan Hansen:
Jeg ved ikke helt om du har snakket med ham der lavede tråden.
Men jeg mener der var nogle der anbefalede ham at lave en hjemmeside, og jeg synes det er lidt plat at du har "stjålet" hans ide og lavet en hjemmeside om det - du må jo gerne, men synes lige du skal snakke med ham - det er trods alt hans ide.

Det var mig der foreslog ham det og har skam også snakket med ham om det :)

:o) 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:46

Tror du skal gøre mere ud af den hjemmeside, hvis man skal kunne tage den seriøs. Men konceptet er rigtig godt ;-)

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej William.

Super fed idé og koncept - jeg læste godt tråden og synes det er helt fint at initiativet bliver taget til at lave hjemmesiden.

Jeg vil gerne benytte den såfremt at designet bliver pænere.

/ Oliver. 

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 21:51

Jeg er enig med de andre i at konceptet er rigtig godt. Men jeg tror ikke vejen frem er at lave et forum. Jeg ville personligt være villig til at bruge siden, men ikke som den er lige pt.

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Så organiseret spam med invitationer til andre kommercielle foretagende til de folk der rent faktisk har vist ens firma/projekt tillid ved at støtte op om det og erklære sig som en fan af det, bare for at man selv får sendt en masse invites ud til andre som sikker er lige så lidt interesseret i ens projekt som 20 tilfældigt udvalgte på strøget?

Jow jow... Det skal nok blive populært når man signer op til en side og pludselig får en røvfuld invites til alt mulig ligegyldigt fordi ejerne håber at de kan genere lidt trafik.

Det er da den sikre vej til at genere de folk der rent faktisk vil en det godt. :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:06

Oscar Eg Gensmann:

Så organiseret spam med invitationer til andre kommercielle foretagende til de folk der rent faktisk har vist ens firma/projekt tillid ved at støtte op om det og erklære sig som en fan af det, bare for at man selv får sendt en masse invites ud til andre som sikker er lige så lidt interesseret i ens projekt som 20 tilfældigt udvalgte på strøget?

Jow jow... Det skal nok blive populært når man signer op til en side og pludselig får en røvfuld invites til alt mulig ligegyldigt fordi ejerne håber at de kan genere lidt trafik.

Det er da den sikre vej til at genere de folk der rent faktisk vil en det godt. :-)

Hvor du udtrykker det perfekt! Hader spam på facebook!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Konceptet får heller ikke rosende ord med på vejen fra mig.

I forlængelse af nævnte amino-tråd forfattede jeg en lang artikel om emnet.Essensen er at man ikke rigtig kan bruge "mange" fans til andet end at skilte med. At sætte uhæmmet gang i invitationer bidrager egentlig bare til et støjbillede mange føler facebook giver.

Man risikerer også "sovende" fans som bare er med som dødvægt.
Læs artiklen om: 

Flere Facebookfans

.. men held og lykke.
Min mening om værdien af konceptet skal ikke stå i vejen for en iværksætter der prøver at finde et marked.

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 22:18

Oscar Eg Gensmann:

Oscar indlæg er rigtig godt. Det var præcis sådan jeg selv tænkte da jeg læste med i denne tråd første gang. 

At du lige frem er gået igang med oprettelse af domænenavn og email og brugt nogle hundrede kroner på det, får mig sådan til at spørge om det er noget du vil tjene penge på i den sidste ende? Kan se du tilbyder reklame plads. :) I så fald må du gerne forklare det overfor mig.

Rigtig god uge

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)