Jeg og Mark Jensen, er igang med at lave en ny iværksætterblog, som vi kalder inGrowth.dk. På bloggen kommer der til at være en masse spændende interviews, med mere eller mindre kendte iværksættere, og en masse fede brugbare blogindlæg, af forskellige iværksættere.
Vi har været så heldige, at få et ja, til at deltage i sådan et interview af selveste Martin Thorborg!
Jeg har allerede en lang liste med spørgsmål, men vil gerne høre jer også hvad i vil høre/spørge ham om?
Forresten så bliver ingrowth lanceret den 15. November. I kan tilmelde jer på vores nyhedsbrev på inGrowth.dk og få besked når vi lancerer siden :-)
Dbih. Kristoffer Dorph
Mvh. Kristoffer Dorph Olesen Litrio - Danmarks nye ebogshandel
Der er efterhånden en del danskere, også her på Amino, som gerne vil forsøge sig med internationale websites, især rettet imod USA.
Jeg er selv en af dem, så jeg kunne godt tænke mig at høre om, han har nogle gode råd og forslag til, hvor og hvordan man promoverer sig selv for at skabe amerikansk trafik på ens website? Her tænker jeg ikke på YouTube, etc., men evt. nogle helt andre kanaler, der kunne være relevante for os danskere :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Der er efterhånden en del danskere, også her på Amino, som gerne vil forsøge sig med internationale websites, især rettet imod USA.
Jeg er selv en af dem, så jeg kunne godt tænke mig at høre om, han har nogle gode råd og forslag til, hvor og hvordan man promoverer sig selv for at skabe amerikansk trafik på ens website? Her tænker jeg ikke på YouTube, etc., men evt. nogle helt andre kanaler, der kunne være relevante for os danskere :-)
Dbh
Thomas
1 Up herfra. Det synes jeg også er et rigtigt godt spørgsmål.
Dbh
Thomas
Super fedt input :-)
Andre der har lyst til at komme med nogle spørgsmål?
Mvh. Kristoffer Dorph Olesen Litrio - Danmarks nye ebogshandel