Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du spørge Martin Thorborg om?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej friske Aminoer,

Jeg og Mark Jensen, er igang med at lave en ny iværksætterblog, som vi kalder inGrowth.dk. På bloggen kommer der til at være en masse spændende interviews, med mere eller mindre kendte iværksættere, og en masse fede brugbare blog indlæg, af forskellige iværksættere. 

Vi har været så heldige, at få et ja, til at deltage i sådan et interview af selveste Martin Thorborg!

Jeg har allerede en lang liste med spørgsmål, men vil gerne høre jer også hvad i vil høre/spørge ham om?

Forresten så bliver ingrowth lanceret den 15. November. I kan tilmelde jer på vores nyhedsbrev på inGrowth.dk og få besked når vi lancerer siden :-)

Dbih. Kristoffer Dorph

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:00

Jeg vil gerne vide hvordan han får tid til sin familie, ferier m.m , med alle hans forretninger

Og hvad hans familie synes om det at han ikke har så meget tid

.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:13

Der er efterhånden en del danskere, også her på Amino, som gerne vil forsøge sig med internationale websites, især rettet imod USA.

Jeg er selv en af dem, så jeg kunne godt tænke mig at høre om, han har nogle gode råd og forslag til, hvor og hvordan man promoverer sig selv for at skabe amerikansk trafik på ens website? Her tænker jeg ikke på YouTube, etc., men evt. nogle helt andre kanaler, der kunne være relevante for os danskere :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:40

Der er efterhånden en del danskere, også her på Amino, som gerne vil forsøge sig med internationale websites, især rettet imod USA.

Jeg er selv en af dem, så jeg kunne godt tænke mig at høre om, han har nogle gode råd og forslag til, hvor og hvordan man promoverer sig selv for at skabe amerikansk trafik på ens website? Her tænker jeg ikke på YouTube, etc., men evt. nogle helt andre kanaler, der kunne være relevante for os danskere :-)

Dbh

Thomas

1 Up herfra. Det synes jeg også er et rigtigt godt spørgsmål.

mvh

Jan

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:54

Jeg bumper lige.

Fra Virum
Tilmeldt 12. Apr 09
Skrevet kl. 11:17

TT Tekstforfatter:

Dbh

Thomas

Super fedt input :-) 

Andre der har lyst til at komme med nogle spørgsmål?

Fra Virum
Tilmeldt 12. Apr 09
Skrevet kl. 16:26

Ellers nogen der har input? :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:26

Jeg vil bare høre hvordan han holder sig så godt ? Det jo helt vildt !

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:29

Jimi Hove:
Jeg vil bare høre hvordan han holder sig så godt ? Det jo helt vildt !

Jimi du ser da heller ikke værst ud på dit billede ;)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:33

Ja jeg ser ALT for intens ud. Men er det eneste gode billede jeg har lige nu. Render ikke rundt og får taget så mange billeder.

Men JO jeg er en handsome son of a bitch !

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)