Jeg har også haft problemer med det plugin. Men Kim fiksede det for mig hurtigt, og lavede lige lidt ekstra tryllerier. Jeg er selv ok, til den slags arbejde, men Kim er pro, så lad ham gøre det. Han har også fornuftige priser på hans arbejde, så grib du trygt knoglen. Han får mine anbefalinger i hvert fald.
Mit site er nu hurtigere end 92 % af alle sites. Jeg har før selv fået det op på den hastighed med det samme plugin, men så crashede det, og jeg orkede ikke mere. Kim kan sætte det rigtigt op
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det tænkte jeg også da jeg lige så det, at det måtte være, men den ser ganske normal ud, har prøvet at sammenligne med en .htaccess fra en ny installation. Sidder også og rydder op på serveren nu, og taget backup for sikkerheds skyld.
Jeg tror nu stadig at fejlen er i htaccess filen. for der skal nemlig være noget mod_rewrite i den så dine URL's virker. og fejlen som kommer er en 404 siden er ikke fundet, hvilket kunne betyde at der ikke står noget regler for mod_rewrite i htaccess filen.
Nej jeg ville bare rette den installation som allerede er der. og så bruge plugins korrekt, måske fjerne plugins som du alligevel ikke bruger.
Det tænkte jeg også da jeg lige så det, at det måtte være, men den ser ganske normal ud, har prøvet at sammenligne med en .htaccess fra en ny installation. Sidder også og rydder op på serveren nu, og taget backup for sikkerheds skyld.
Måske jeg skulle re-installere hele Wordpress?
Jeg tror nu stadig at fejlen er i htaccess filen. for der skal nemlig være noget mod_rewrite i den så dine URL's virker. og fejlen som kommer er en 404 siden er ikke fundet, hvilket kunne betyde at der ikke står noget regler for mod_rewrite i htaccess filen.
Nej jeg ville bare rette den installation som allerede er der. og så bruge plugins korrekt, måske fjerne plugins som du alligevel ikke bruger.
Fik klaret den fejl, ved at opdatere inde i "permantente links". Jeg fandt en tabel på over 800.000 rækker (statpress) som jeg engang installerede, men ikke havde brugt - desværre hjalp det ikke på hastigheden, hvilket jeg ikke forstår.
Fik klaret den fejl, ved at opdatere inde i "permantente links". Jeg fandt en tabel på over 800.000 rækker (statpress) som jeg engang installerede, men ikke havde brugt - desværre hjalp det ikke på hastigheden, hvilket jeg ikke forstår.
Fordi at hvis du ikke bruger den tabel, og siden ikke skal hente information eller lede efter information i de 800.000 rækker - så har det intet at sige.
Med hensyn til din side, så gik der 34 sekunder for mig lige nu! Hvad det kan være er svært at svare på - men godt er det jo åbenlyst ikke. Jeg håber du finder ud af det.
Fordi at hvis du ikke bruger den tabel, og siden ikke skal hente information eller lede efter information i de 800.000 rækker - så har det intet at sige.
Med hensyn til din side, så gik der 34 sekunder for mig lige nu! Hvad det kan være er svært at svare på - men godt er det jo åbenlyst ikke. Jeg håber du finder ud af det.
Den brugte tabellen før, og der var den lige så langsom som den er nu. :)
Sidder og kigger hele min database & FTP igennem, og tror jeg vil slette alt på serveren, og lave en re-installation af Wordpress og håbe på at det vil virke (har selvfølgelig taget backup). :)
Mit gæt er at permanente links også rettede i din htaccess fil ;)
Jeg vil stadig foreslå dig at du bruger det plugin jeg har omtalt. men opsætter det korrekt denne gang, læs om pluginet og gør de rigtige mapper skrivbare osv osv. for der er ikke noget galt med det plugin, man skal bare opsætte det rigtigt og lave de fornødne rettelser. gør man det rigtigt får du helt sikkert en hjemmeside som er noget hurtigere.
prøv evt også at teste ved at fjerne fx facebook og andre plugins en for en, og se om det ikke virker, for jeg oplevede nemlig engang af Facebook gjorde at en WP side kørte meget langsomt.
eller at du har valgt at hoste dit site hos en webhotel udbyder der har et ry for konstant at have performance problemer? (gigahost igen igen)
hvis dit site er så vigtigt for dig var det nok en ide at søge efter en der havde et lidt mere stabilt performanceoutput, koster jo ikke nødvendigvis mere at have en host der har orden i performance