Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En julegave til din kæreste?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Jørgensen:

Lyder sjovt.. Du skulle vel ikke kunne finde et link et sted, vel? Smile

Det er noget jeg læste for over ti år siden, tror jeg nok. Jeg ved ikke om der er noget om det på nettet, men kan da godt prøve at søge på det, og se om der dukker noget op.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:24

Må tilstå, jeg ikke forstår din "vinkel" på dit budskab? Ved at skrive, at man ikke behøver et dyrt kamera, henvender du dig så til andre, der ønsker at leve af at være fotograf, men som ikke har råd til det bedste udstyr?

Eller forsøge du at sælge dig selv som fotograf baseret på det argument, at du sagtens kan tage flotte billeder uden super-professionelt udstyr? For synes jeg, at det er en rigtig dårlig idé. Man skal ikke starte med at "undskylde" overfor en potentiel kunde, for så skaber du da kun utryghed: "Hey, mit udstyr er moget "gammelt lort", men jeg tager skam flotte billeder alligevel!" Så er det nok bedre bare at tage billederne og håbe på, at de er godt tilfredse.

Når det så er sagt, så er det umuligt at vurdere billedekvaliteten ud fra et lille foto på en 123.hjemmeside! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 13:29

Det er fuldstændigt rigtigt at man kan starte sin virksomhed op for få penge, og hvis det giver energi for dig at dit kamera er defekt, - så meget desto bedre...

Men, - når man går fra at formidle et udtryk eller en stemning, til også at sælge det så skal man have forretningshatten på.