Jeg har for 5 måneder været ude og rejse, på min rejse støtte jeg på en super fed marketing løsning i forhold til udsalg osv.
Mit spørgsmål til jer er hvordan jeg bruger ideen? hvis jeg går op til butik og siger jeg har den her ide, så er jeg bange for hvis de syntes om den at de bare tage ideen.
Ideen er et skrabelod som indikere hvor meget du kan få i procenter i butikken.
Du skal sørge for at have det hele klar og sørge for at forretningen ser unik ud og at den er dum at bruge tid på at efterligne... Du har de gode aftaler og det hårde arbejde der skal gøres for at få det til at lykkes...
Husk på at de hellere bruger penge på at have nogle til at passe butikken ;)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Nu ved jeg ikke hvad marketingsidéen præcis er udover et skrabelod som i mine øre lyder rimelig standard. Du skal dog vide at nogen gange kan det faktisk betale sig at skrive helt åbent om det i en blog post eller lignende frit for enhver at tage kig på.
Men hvis du vil have sikring så skriv en fortrolighedsaftale med dem. Dog prøver jeg altid blot at stole på folk, da det simpelthen er spild af tid og arbejde at skulle sikre sig så meget (kommer selvfølgelig an på hvor stor værdi idéen har og hvor meget arbejde/know-how der kræves for at iværksætte). Det er lidt 50/50, med rådne æbler og reelle, gode mennesker (også her på amino).