Hej Aminoer Nogle gange har man hverken tiden eller pengene til at tage på alle de forskellige messer rundt om i Europa. Derfor tilbyder jeg hermed at rejse rundt til diverse messer for din virksomhed, og dernæst aflægge rapport om hvad der rør sig i din branche, samt hvad dine konkurrenter foretager sig. For mindre virksomheder kan det være en mulighed at gå sammen med jeres nærtliggende konkurrenter, da det vil reducere jeres andel i min aflønning. Glæder mig til at høre mere fra jer:) Mvh, Peter |
Manageren:Derfor tilbyder jeg hermed at rejse rundt til diverse messer for din virksomhed, og dernæst aflægge rapport om hvad der rør sig i din branche, samt hvad dine konkurrenter foretager sig.
Du skulle måske skrive om hvilke områder du har kompentancer indenfor. Lad os nu antage at du er mester i børnebeklædning, hvordan vil du så få bare den mindste idé om hvad der rører sig inden for automationsområdet ? På disse messer er der jo masser af gamle ting også - så hvis du ikke aner hvad der er normen - så vil det være temmeligt svært at vide hvad "der rører sig" i den pågældende branche.
Manageren:For mindre virksomheder kan det være en mulighed at gå sammen med jeres nærtliggende konkurrenter, da det vil reducere jeres andel i min aflønning.
Nu kan det godt være at jeg spørger lidt dumt - men vil det ikke være medvikende til at fjerne forspringet til netop mine konkurrenter ?
Grundlæggende er det en god idé, men du skal nok arbejde lidt mere målrettet.
mvh
Jan