Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros til IQSms

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har længe været på udkig efter indholdstaksteret sms udbyder, og da jeg faldt over et link til IQSms.dk må jeg være ærlig at indrømme, jeg blev overrasket - Big time!

• Hurtig besvarelse på spørgsmål indenfor dagstimerne (helt ned til 5 minutter!)
  • Altid gode og uddybende besvarelser
  • Relativ nemt modul til opsætning af konkurrence og afstemning
  • God vejledning og information
  • 80% / 20% Cut af indtjening imellem dig og IQSms

Alt i alt - Du er oppe at køre både som privatperson og virksomhed indenfor kort tid.. For sølle 75 kr,- (eks moms) per keyword. 

Det synes jeg er vildt :)

Må desværre erkende, at jeg ikke selv fik den store fornøjelse grundet socialt medies syn på konkurrencer

Men det skal ikke stoppe andre, da jeg har på fornemmelsen mange er på udkig efter dette!

God aften :)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:32

M.P:
Må desværre erkende, at jeg ikke selv fik den store fornøjelse grundet socialt medies syn på konkurrencer

Men kan du så ikke lave en lille hjemmeside eller på anden måde gå i krig med det?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:46

Hej Niels.

Det skulle integreres i en allerede aktiv "kampagne"

Dog skal vi bruge tjenesten igen, så snart vores egen side opnår ønsket brugerantal. Desværre er det pt. Ikke til at sige hvornår det sker, og derfor standby.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)