Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAP eller Dynamix - hvad bruger de store?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er så meget snak om SAP eller Dynamix, men hvad bruger de store "regnskabs-huse" ?

Dennis

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 09:28

Min erfaring viser at SAP vinder frem mange steder, især i de lidt større virksomheder. 

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 09:51

Jeg kender ikke så meget til nogle af de to systemer men jeg ved at man kan programmere op mod deres database.

Ved du evt. om det er muligt at lave ændringer direkte i databasen?

Dennis

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 09:52

PriceWaterhouseCoopers - er det dem der er størst? - Nogen der evt. ved hvilket system de bygger på?

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 09:54

BDO - Samme spørgsmål som ovenfor :)

Tak - Dennis

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:02

Hej Dennis

Det er min opfattelse at en del af de helt store produktionsvirksomheder anvender SAP eller Microsoft Dynamics Axapta.

Jeg ved at en del store revisions virksomheder benytter Microsoft Dynamics Axapta eller Microsoft Dynamics C5.

Det du her naturligvis skal bemærke er at de udelukkende stort set kun anvender finans/økonomidelen til deres kunder, og i begrænset omfang sikkert debitor og kreditor til egne kunder.

Der er til både Axapta og C5 lavet specielle tilføjelser man kan købe som revisor (afslutningsark - der gør det nemmere og afslutte et regnskab). 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 10:39

Von Vorre:

Hej Dennis

Det er min opfattelse at en del af de helt store produktionsvirksomheder anvender SAP eller Microsoft Dynamics Axapta.

Jeg ved at en del store revisions virksomheder benytter Microsoft Dynamics Axapta eller Microsoft Dynamics C5.

Det du her naturligvis skal bemærke er at de udelukkende stort set kun anvender finans/økonomidelen til deres kunder, og i begrænset omfang sikkert debitor og kreditor til egne kunder.

Der er til både Axapta og C5 lavet specielle tilføjelser man kan købe som revisor (afslutningsark - der gør det nemmere og afslutte et regnskab). 

Meget informativt - takker :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)