Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook, Synes IKKE godt om, er på vej

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I en stille og roligt ankommen opdatering er Facebook ved at rulle en "rating" ud, som på mange måder er den "Synes IKKE godt om"-funktion som mange har ventet længe på.

I første omgang indfinder den sig blandt kommentarerne til opdateringer. Det vil altså sige, man kan få ytret det, når man synes en debatør siger noget mindre klogt eller man er uenig.

Meget spændende udvikling set herfra.

Læs min artikel og se screendump her

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 14:38

Helt sikkert en spændende feature...

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:04

Jeg har må tilføje noget som blev forbigået i iver over at skrive om featuren.

Den indfinder sig i skrivende stund kun i plugins, dvs i facebook-kommentarfelter som er integreret ud i folks websites og blogs.

Den kan ses i effekt nederst på siden her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19

Ser også frem til det. 

Det vil så sige, at Facebook's markedsføringstilbud mht. synes godt om kampanger ikke vil blive påvirket? 

Mvh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:17

Fedt nok. Det kunne være man skulle overveje at integrere deres comments-plugin på sin blog :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:55

Linnart Sining Felkl:

Det vil så sige, at Facebook's markedsføringstilbud mht. synes godt om kampanger ikke vil blive påvirket? 

Det kan jeg ikke forestille mig. Jeg snyder med overskriften, for der er ikke tale om en "synes ikke godt om" knap. Der er tale om en helt anden måde lige at give til kende om man synes det er godt eller skidt det der bliver sagt.

Inspirationen er så vidt jeg kan se hentet hos Youtube, som har tommelfingre i begge retninger. De comments som har fået flest thumbs up ryger op til toppen.... fordi den kan regne ud, at det er en kommentar som folk bør se.

Får man for mange thumbs down på youtube, bliver kommentaren skjult fordi den er nederen.

Princippet giver i ny og næ en smule mudderkastning på tuben, men for dem der browser rundt er det til stor nytte at kunne få serveret den bedste kommentar øverst.

Det kommer i særdeleshed til at give mening, når Helle Schmidt har 257 comments under en opdatering. Man orker jo ikke at læse igennem, fordi man kan regne ud at 70-90% er spild af tid. Jeg gætter på at man på sigt kan bede om at se kommentarerne sorteret efter den respons de har modtaget.

Forresten er der også forlydender om at kommentarer kan blive splittet. Hvis man har en kommentar til en kommentar.... Se det er lækre sager, for så bliver hver enkelt kommentarfelt til et mini debatforum med forskellige tråde.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:08

Hmmm, hvis jeg forstår korrekt, så kan man vælge at trykke på "synes godt om " eller " synes ikke godt" om knappen. Er det muligt for folk se hvor mange har trykket om på "synes ikke om knappen" knappen ?

Der er jo ikke godt hvis jeg har en fanside og man kunne se hvor mange har trykket på synes ikke knappen

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 18:28

Feedback:

Hmmm, hvis jeg forstår korrekt, så kan man vælge at trykke på "synes godt om " eller " synes ikke godt" om knappen. Er det muligt for folk se hvor mange har trykket om på "synes ikke om knappen" knappen ?

Der er jo ikke godt hvis jeg har en fanside og man kunne se hvor mange har trykket på synes ikke knappen

Det har indtil videre kun noget med kommentarer at gøre.
Se hvordan de røde og grønne pile ser ud her

http://developers.facebook.com/blog/post/198

og læg mærke til at man kan se at ham der har råbt HIIIIII! har fået to stemmer.

(i skrivende stund)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:25

Ved egentlig ikke rigtig, hvad jeg synes om det. Heller ikke vild med stjerne-systemet her på Amino. Umiddelbart synes jeg, at det burde være tilstrækkeligt med en kommentar. Der kan hurtigt gå lidt meget barnlig Børnehave-mentalitet i det. 

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38

Konkurrenter kan jo , så trykke på synes ikke om knappen og vis mange Konkurrenter får man mange synes ikke om , så må man bare håbe man har mange flere venner end konkurrenter.

Alt med stjerner , synes om , kan fjerne fokus , fra om det er godt , for vis jeg ser for mange synes ikke om og synes om , kan man på forhånd danne sig en mening grundet dette , synes godt om og synes ikke godt om. knap

Fan grupper er blevet brugt til at skaffe kunder , nu kan konkurrenter også have en indflydelse , på om din gruppe bliver stor eller lille

Det fjerner også fokus fra det enkel jo flere tiltag , jo mere fjernes budskabet hvad det du  vil ud med i din facebook profil eller sin Fangruppe, man kan ikke ligefrem sig det har været med til at formidle noget viden med de knapper for man glemmer at læse , hvad der står andre steder , oveni derved sælger man sikkert mindre.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)