Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook, Synes IKKE godt om, er på vej

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt og aldeles sikker på at grunden til, at der ikke allerede for længst er lavet en "synes ikke godt om" funktion er en opsumering af alle de svagheder i nævner.

Kort sagt: åndsvagt af FB at lave noget der skaber/fremmer negativitet

Det første vi vil mærke er en bedre oplevelse af kommentarerne. Det er en dræber når der er 12-16-24 helt op over 100 kommentarer, og hvis FB kan løse problemet ved at lade tilfredse brugere sende gode kommentarer til toppen... så ser jeg guldkornene. -> dejligt.

Det spørgsmål der melder sig er, hvad bliver det næste?
Jeg er helt sikker på at FB-teamet kan formå at opsætte en algoritme der opdager "hetz" lige med det samme, og simpelthen ikke tage det seriøst hvis der viser sig et spor af at Jensen meget ofte altid nedgør Hansen.

Jensens votering skal således vægtes langt lavere, end en positiv votering fra en tilfældig Nielsen.

Jeg har dem mistænkt for allerede at have dette aspekt som en del af deres algoritme der vægter opslagskvalitet. Dvs hvis det er de samme 5-10 stykker der altid trykker "like", bør de spores og vægtes ned i forhold til dugfriske "likes" fra nyankomne.

Hokus pokus?
Oprigtigt talt, tror jeg ikke de tør rykke den negative votering op til selve opdateringen. Det er for stort et sats, og for svær en opgave sideløbende at forklare at der er en algoritme der dæmmer op for de negative aspekter. Det vil lyde som hokus pokus for ikke-fagfolk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:13

Lyder godt :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 12:47

Det ser jeg frem til :)

Der har længe været et plugin til Firefox, men om det virkede har jeg ingen anelse om :) (Fik aldrig prøvet det

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19

Spændende om de kan udvikle det uden der kommer for mange call action knapper jeg kan ikke rigtigt se hvordan det skal lykkes for der er meget i forvejen der fjerner fokus at man sælger en vare, hvordan kommer det til at se ud i sidste end ?

Kræver virkeligt vildt meget i og der skal virkelig gennemtænkes hvordan det skal gøres for en fejl et stykke tid kan jo fjerne facebook som succes medie som det er nu,

Programmering arbejde er også vildt for hvordan lige laves uden det bliver mere uoverskueligt kan jeg ikke se ?

Demo model hvordan synes ikke om knap , hvordan kommer det til at fungere og hvordan ser det ud i sin facebook profil  ,  ved du det ? jeg er lidt spændt på det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:27

Det bliver spændende at se brugen af denne funktion, om den fungere og ikke bliver misbrugt.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)