Hej Aminoer |
Det skal nok lige nævnes at vi bl.a. har været meget tøvende med affiliate, så hvis der er nogle der har gode erfaringer med den slags, så er vi lutter øren
Hej Aminoer |
Det skal nok lige nævnes at vi bl.a. har været meget tøvende med affiliate, så hvis der er nogle der har gode erfaringer med den slags, så er vi lutter øren |
Forklar hvad det er for en side i laver? Så tror jeg det gør det lidt lettere at komme med nogen fif og ideer :) Morten |
Hej Easy Lovin Fortæl mere om det produkt eller de produkter i sælger. Uden det er det umuligt at sige hvilke markedsføringsmidler der skal tages i brug og som trækker de rigtige kunder ind på dit site. Affiliate marketing kan sagtens være vejen frem, men smid info om dit produkt evt. et link til hjemmeside - så har vi langt bedre mulighed for at hjælpe dig. |
Ja, hvis vi kender priser og konverteringsrater gør det det lettere for mig ihvertfald at hjælpe til med hvad der kan gøres. Som udgangspunkt kan du jo godt bruge Google AdWords til at koncentrere dig om de billigere søgeord, som konverterer bedre end de dyre der giver massiv trafik. Så får du mange flere besøgende for pengene og mange flere penge for pengene ;) Men det er jo et samspil mellem konvertering og trafik der skal afgøre hvad du kan få for pengene. |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Tak til begge for hurtigt svar. |
Hej Ud fra det du skriver (og forudsat at du har en onlinebutik) hvor du nævner at jeres produkter rammer rimeligt bredt og besøg generelt konverterer godt, så vil jeg mene det er oplagt for jer at anvende affiliate marketing. Via affiliate marketing kan I f.eks. tilbyde en salgsprovision, dvs at I kan betaler hvis I får salg. På den måde sikrer I jer imod at bruge penge til betaling for besøgende der måske ikke konverterer. Du er meget velkommen til at kigge nærmere på hvad vi kan tilbyde: Mvh.
|
Tak Marcel. Glimrende input. Vi er således også selv nogenlunde til Adwords og har sat et bureau på ogaven også. De leverer ikke helt de de lover, men hvem gør det i den branche? De har en svær opgave foran dem uden tvivl og de gør det bedre end vi selv gjorde. jeg tror personligt ikke på at Adwords er vores vej frem. |
Hej Ken Vi er billige, derfor konverterer vi så godt. Det har dog den ulempe at vi på ingen måde skummer fløden når vi sælger en vare. Vi kan godt lide det sådan, for vi mener selv vi er sat i verden for at yde en hamrende god service og levere kvalitetsvarer til en god pris. Alt det der lyder jo flot - Problemet er at vi ikke har 75-100 kr. at give i en CPA aftale netop pga. ovenstående. Så lige meget hvor godt jeg synes om affiliate tanken og at det er en win/win for alle parter, så bakker de bureauer vi har talt med (og det er snart en del) ud så snart vi nævner at vi måske kan give dem 30-40 kr. pr. solgt enhed. |
Nu er det mange år siden, jeg arbejdede som et full service reklamebureau (sorry - der skal links til Nu kender jeg ikke til hverken bureauet eller selve opgaven, men hvis I sætter krav op, burde bureauet da levere indenfor de krav! Hvis I har sat en max budpris eller regnet ud, at der skal x antal kroner til en konvertering, så burde de ikke (i gennemsnittet) ryge over denne. Så stil skarpere krav til dit bureau. |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen