Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til hjælp i MlM debatten grundet en del spørgsmål sidste debat og mange flere tråde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bliver bombarderet igen og igen

Har valgt at oprette en tråd da i skal formidle jeres viden i den anden tråd og den var kørt af sporet med salgs taler og vi andre kan jo ikke, bare forsætte med sige det er forkert i køre denne salgstale, da vi bruge tid og kræfter at formidle videre at det er vigtigt i formidler jeres viden, vis ikke forstår hvor hårdt indædthed det kræver af jer kan den anden tråd blive lang og det er jo ikke overstået med et par indlæg , kan jeg forstå.

Tænk i har lavet omkring 100 salgs tråde folk er blevet godt trætte af dem

Endelig laver i en der videreformidler nu kommer alle spørgsmålene dog selvfølgelige kræver det en vis, hårdhed af jer , at få lavet denne stime om for der er ekstrem mange spørgsmål i skal formidle videre nu.

Dette ved vi begge godt ikke kan gøres over par tråde, med kræver en bred en og ekstrem ivrighed fra jer over alle MLM 1000 vis tråde , ligesom SEO , tråden er , hvor vidende bliver frit videreformidlet, uden denne baggrunds tanken at de skal sælge.

Prøv at kigge i de andre debattere i sær SEO delen eller, så vidt som udgangs alle andre tråde, kig på trendende i disse trådende under 1% i disse er salgs tråde for egen vinding, i skal dog nok i lang tid under 1% da folk almenhed af amino bruger har opnået en lind strøm af spørgsmål, lettere skeptisk kan ikke undgås, over for de folk som før lavet atter og atter salgs trådende .

En grund det kræver meget længere varighed fra jer af er jo, amino.dk bruger jo ikke logger ind hverdag, og de vil altid huske dig som, salgstaler, derfor ekstra spørgsmål over længere periode og du vil oplevede det første års tid en hård medfart grundet din , lidt kikset start herpå portalen og mange andre MLM kikset start , med tvivler ikke du kan vende menings hed strøm om MlM og dig, som troværdighed kilde, kræver bare lidt mere og ny MLM bruger er det noget ligne samme grundet trenden i MLM trådende er en lind strøm at erhverv ny medlemmer og kun formidl sit egnet ” vindunderlige produkt” og i glemmer totalt at videreformidle sin egen viden.

Kravet må være du mange flere MLM går ind , indædt ivrighed og stopper hver gang de salgs trådende, giver dem ekstrem over nakken og i gode der formidle jeres viden forsætter i års vis , med en sygelig indædthed, med gentagende effekten , der aldrig giver op, at dette er formidlings portal iværksættere, vis foresætter i årsvis er der god chance for i kan bruge denne portal til, til formidle videre så man kan gennemsku selv hele branches og startet som iværksættere i dette erhverv

Håber det var svar nok , omkring hvorfor vi iværksættere sætter spørgsmål til MLM tråden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:33

Mikael christiansen:
Prøv at kigge i de andre debattere i sær SEO delen eller, så vidt som udgangs alle andre tråde, kig på trendende i disse trådende under 1% i disse er salgs tråde for egen vinding, i skal dog nok i lang tid under 1% da folk almenhed af amino bruger har opnået en lind strøm af spørgsmål, lettere skeptisk kan ikke undgås, over for de folk som før lavet atter og atter salgs trådende .

Nu skal du ikke bilde mig ind, at hverken du eller alle andre Amino-brugere ikke tænker "vinding" på et eller andet plan - så uanset hvor hjælpsom man er, uanset hvor meget viden man stiller "gratis" til rådighed, uanset hvor mange gode råd og ideer man deler vederlagsfrit - så vil det altid tjene et større formål.

Det er vel ikke helt tilfældigt at du har indrettet din signatur som du har - så Google "ser" dig - og eks. du med stor eksponering på Amino - gennem råd og vejledninger - opnår en eller anden form for vinding på sigt.

Er da osse ret sikker på - og husker iøvrigt Thorborg har vendt emnet i Iphone video (så vidt jeg lige husker) ift udbyttet iværksættere imellem - at en SEO ekspert henter noget god forretning på Amino. Netop fordi han eller hun har vist sig at være en god ressource - ergo vil de som har behov for SEO viden/assistance UDOVER det de selv kan smække sammen gennem "gratis" råd og vejledning jo sikkert vælge netop denne ressource formedelst hvad taksten nu måtte være - og dermed fravælge en anden.

Det samme gælder da såvel advokater og revisorer som benytter sig at Amino til at skabe opmærksomhed - det gør de da osse udelukkende for at opdrive nye kunder og potentielle partnere på den lange bane.

Men - når det så er sagt; så er hele pointen jo netop, at salgs-indlæg er ikke det vi kommer efter - vi kommer for at dele de ting vi har/kan og deltage i relevante debatter + søge ideer/inspiration/råd/hjælp - for derigennem at udbygge og pleje nye, som gamle relationer. Netop med det for øje at "du klør mig på ryggen", "jeg kilder dig under fødderne". Win-win.

Så korrekt - salgsindlæg, gentagne gange, trækker alt for meget den forkerte vej - og modtagerne (Aminos brugere) vil sætte en barriere op - som er svær at bryde - og som vil tage endog rigtig mange indlæg, uden direkte vinding for øje, inden man bryder igennem ;-)

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43

selvfølgelige har man også oprette sig for et udbytte med jeg viderformidler min viden jeg kan .

hader simpelthen salgs tråd der intet andet er salg en vare og ikke videre formidle en viden.

I advokat tråde , SEO tråden fremhæver de ikke sit eget  produkt normalt, alle har deres eget links fodnoten ligesom alle her på MLM debatten som de har lov til

jeg prøver formidle videre hvad der gøres i MLM trådene , der skal mere formidles viden videre, end kun et fokus i sit vidunderligt produkt.

Med jeg køre med fokus , at du skal kigge i de andre debatter hvordan de skriver og hvor hovedet fokus ligger der , det er at hjælpe os iværksættere frem

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor sidder der tusindvis af Aminoer og bruger kostbar tid, hvor de kunne arbejde i deres forretninger og tjene penge. Mon ikke det kan deles op i få punkter.

1. Hjælpe andre.

2. Få ny viden.

3. Få svar på egne problemer.

4. Få nye kontakter og netværk

5. Reklamere for sig selv.

6. Benytte sig gode Amino tilbud.

7. Finde ud af hvad konkurenterne  gør.

8. Hygge sig i stedet for TV.

/Keld

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:43

Tak Keld jeg ved ikke hvorfor i ikke videre formidler jeres viden , lige som de andre debatter gør for det meste?

Ved godt hver gang de andre debattere nogle prøver at sælge et billigt tilbud og kun fremtoner sig selv bliver de høvlet ned, som værende den bedste, så det er ikke

noget, MLM at gøre jeg skriver, med det bare måske lidt fremhersket her.

Hvorfor formidler nogle noget videre uden at forventet til gænge, de fleste ved , fokus har jeg bemærket de gør opmærksom på deres eget produkt, dette er ikke hovedformålet med portalen det er hjælpe en iværksættere hvordan du skal starte som iværksætter , jeg ville dog også viden mere om MLM , dog vil jeg ikke snakke med dem der ikke videreformidler sin viden kun vedr. sit eget produkt og ikke går ind i fokus at hjælpe en iværksættere så man ikke dummer sig i starten som iværksætter.

At der er nogle der bruger portalen kun for at vise sit eget produktet er ikke videreformidle sin viden, med så bliver det ikke en iværksætter sted med et salgs sted og ikke sted for iværksættere , som gerne vil vejledes så de ikke dummer sig i starten af sit iværksætter liv

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:22

Mikael christiansen:

Tak Keld jeg ved ikke hvorfor i ikke videre formidler jeres viden , lige som de andre debatter gør for det meste?

Først....super godt at der kommer dialog om dette.

Nu kan det måske lyde forkert/flabet og nedladende, men den viden man kan give på skrift herinde, er ikke god nok til at give en fyldestgørende information om NM. Selv overfor folk der allerede er i NM, vil en mail eller en tekst være alt alt for overfladisk, og give modtager alt for dårlige muligheder for at vurdere hvad det faktisk handler om.

Vi har også tidligere set indlæg, hvor NM'ere forsøgte at fortælle at selve NM konceptet er det der er vigtigt at fortælle om i første omgang, ja forretningsmuligheden er det vigtigste produkt.

Jeg har flere gange henvist til en video, som fortæller om NM/MLM, den fortæller ikke om et firma, men om selve muligheden. Generelt virker det bare ikke som om folk "gider" se den.

Mikael christiansen:

Hvorfor formidler nogle noget videre uden at forventet til gænge, de fleste ved , fokus har jeg bemærket de gør opmærksom på deres eget produkt, dette er ikke hovedformålet med portalen det er hjælpe en iværksættere hvordan du skal starte som iværksætter , jeg ville dog også viden mere om MLM , dog vil jeg ikke snakke med dem der ikke videreformidler sin viden kun vedr. sit eget produkt og ikke går ind i fokus at hjælpe en iværksættere så man ikke dummer sig i starten som iværksætter.

Indrømmet, jeg har kørt lidt på et produkt herinde, for at se hvad kommentarer der ville komme. Men generelt handler det for mig ikke at promovere nogle produkter, tværtimod.

Hele NM handler om at hjælpe, og sørge for at man ikke dummer sig så meget at man opgiver (de fleste vil nok dumme sig lidt i starten - og senere Wink ). Det lyder måske plat, men det handler kort sagt om at hjælpe dem man har sat i gang til at tjene penge.

Mikael christiansen:

At der er nogle der bruger portalen kun for at vise sit eget produktet er ikke videreformidle sin viden, med så bliver det ikke en iværksætter sted med et salgs sted og ikke sted for iværksættere , som gerne vil vejledes så de ikke dummer sig i starten af sit iværksætter liv

Jeg tror ikke der er mange MLM'ere som er på Amino for at formidle et produkt. Det er ikke produkterne som er det vigtige når det drejer sig om iværksættere, her handler det i bund og grund om forretningsmuligheden er noget for "mig", kan jeg tjene penge.

Når en Amino så skriver et indlæg omkring hjælp i forbindelse med et muligt valg af MLM/NM firma, så mener jeg at denne person (i mange tilfælde) overvejer en NM mulighed for at opnå nogle mål. Hva så, skal vi så blot give råd om denne mulighed han/hun selv foreligger, eller skal vi forsøge at give denne person et alternativ?

Dette indlæg kan sikkert opfattes på mange forskellige måder, og det er præcis grunden til at en personlig dialog oftest er hvad vi MLM'ere forsøger at opnå.

Mvh. Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:59

Mange gange sker det de ikke får respons i de andre debatter, med de begynder selvom 10 gange fået lav respons ikke at formidle kun sit eget produktet.

Husk regn ikke med respons hver gang .

bliv ved og bliv ved at  formidle viden videre

Husk giv ikke op vis ikke respons ved at formidle viden

Husk vis negative respons er det normalt grundet uvidenhed, de taler negativt om jer.

Hvorfor tale negativt, i har lige de sidste 20 tråde kun formidlet jeres eget produkt, derved kræver det lidt , mere end et indlæg at bryde den negative trend

Skaf ny medlemmer det gør, ved overhovedet ikke sig noget om jer selv , med frit videreformidle jeres viden igen og igen

Hjælp nye bruger hver gang der kommer nogle og fremtoner kun deres egnet, forklar dem det en iværksætter portal, hvor man formidler viden videre og dette er hovedformålet med portalen

Dog er sket det MLM tråden for mange gange, mere er fokus tit på produktet jeres dette er ikke kun jeres skyld med nye brugers til gang på portalen, der mange gange laver tråde om hvordan du hurtigt kan blive rig , når folk har set dem 20 gang, går det også udover dem der formidler viden videre.

Dette er ikke sket i de andre tråde at nogle skriver bliv rig, derfor er det ikke opstået den samme skeptiske , om der skulle stå en, speciel lige ud for MLM debat der hjælper ny bruger , hvad denne portalen ligger fokus på , ved jeg ikke om kunne hjælpe med sikkert vil hjælpe lidt på vejen

Med iværksætter vilje jeg ser hos nogle der bare formidler og formidler uden at regne med respons hver gang, er simpelthen super og håber de forsætter

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 09:26

Jeg så denne idag, og syntes den er meget interessant at bringe herind, den handler ikke om et MLM firma, men om hvad de fleste MLM'ere arbejder hen imod - Residualindkomst. På 7 minutter får man en ganske god indgangsvinkel på dansk. En dansk jeg da har tænkt mig at købe.

http://www.youtube.com/watch?v=e6KEXTmBee0&feature=player_embedded#!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:43

Videoen ligner meget mig når sine billeder har været Se og hør 100 gange de samme og får de1500 kr. hver gang , fordi fotograf er super god tog mange gode må det være passiv indkomst eller få penge der bliver publiceret i andre blade og aviser kan da godt løbe op i nogle småpenge med ikke alle kan få sine billeder og film i medierne flere gange , med det altid godt med lidt sikkerhed for tænk vis jeg mangler lidt penge skulle jeg arbejde endnu mere og godt med lidt penge vis der skulle komme krisetider.

Videoen ved jeg ikke om den Omhandler MLM , med det er da om passiv indkomst.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 17:41

Video'en er ikke om MLM, men om residual indkomst er ikke = MLM.

MLM er en mulighed for at opnå residualindkomst, men problemet med Amino og MLM, som jeg ser det, er at MLM ikke hjælper nogen ved at give begrænset information. Forstået på den måde, at ved blot at få enkelt info på mail eller på skrift herinde, så tror mange at de er godt nok inde i MLM til at vurdere det. Nogle er "dumme" (stædige) nok til at prøve stadigvæk ved f.eks. at give mere og mere info, men det er ekstremt sjældent det faktisk er hjælp til den der spørger.

MLM er i mine øjne en fantastisk forretningsmulighed, der giver folk mulighed for at blive selvstændige både del og fuldtid. Det giver en mulighed for at have en selvstændig forretning uden at skulle investere bunker af penge, uden at skulle tænke på nogle høje omkostninger hver måned. Der er mulighed for at tjene nogle gode penge, ikke forvekslet med lette penge og gode penge kan selvfølgelig være alle størrelser.

De fleste MLM folk jeg har mødt, forsøger ikke at hverve for egen profits skyld. Det handler om at alle der "bliver hvervet", skal have hjælp ja nærmest lige så længe det ønskes eller hjælpes til at tjene penge og samtidig lære at hjælpe andre.

Så når man snakker om, at Amino handler om hjælp, jamen så kan jeg kun sige at det er derfor at jeg generelt fortæller om min mulighed på MLM indlæg. Kort sagt, så vil jeg gerne hjælpe alle jeg sætter igang, og vel at mærke hjælpe dem til at tjene penge. Tjener de ikke penge, så er det målet at hjælpe dem indtil de gør, og først der er der reelt penge i det for mig også.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)