Hæ, skulle lige til at skrive det samme.... Du er og bliver hurtig :) |
KTJ-Media.dk:Hæ, skulle lige til at skrive det samme.... Du er og bliver hurtig :)
Jeps - så du røgen?
Hæ, skulle lige til at skrive det samme.... Du er og bliver hurtig :) |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Jeps - så du røgen? |
Det er ved at blive lidt en dårlig vane med den der morgen chu-bang efter du flytede til USA ... host! :) |
du kan jo starte her
http://www.webhosting.dk/slettededomains/alldomains.htm
de andre ting du spørger om aner jeg intet om, men der er da en oversigt over domæner der er ledige, lige nu med pagerank listet |
@Mikkel: Vi kan det knold her i The Sunshine State ;-) @Søren: Den liste skal omgås ret varsomt. Tag for eksempel det øverste domæne lige nu: mixit-accessories.dk Det står til at have en PR 5 - men det har det slet ikke. Det har INGEN PR, for domænet har været omstillet til pravda.dk, der har en PR5. Køber du domænet, står du altså med et domæne med ét indgående link og ingen PageRank. Det er der ingen fidus i ;-) |
Og hvis domænet ikke ville have Pagerank pga. viderestilling, så ville det vel også lide under, at det er blevet deaktiveret for som regel et halvt år inden det er blevet slettet? Forsvinder indgående links ikke fra google hvis domænet bliver slettet eller er ude af funktion i en periode? |
Jeg takker for alle svar, og kan forstå, at købe aged domains med god PR til sin linkbuilding er et hot emne som der ikke snakkes for meget om af de professionelle :-)
|