Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af aged domains med pagerank

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alo Aminoer

Er der nogen som kan komme med nogle gode forslag til, hvordan vi skal bære os ad, når vi ønsker at erhverve os aged domains med god pagerank til vores interne linkportfølje?

Og hvordan omgår vi, at Google nedjusterer eller helt fjerne pagerank ved ejerskifte?

Er der nogen forums eller lign. hvor der sælges disse domæner?

Vi takker på forhånd Big Smile

Og jo er der nogen der har PR 3 og op efter til salg???

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:20

Hej John.

Hvis du kunne tænke dig en til at finde dig domæner til salg, kan du skrive en PB til mig.

.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 14:23

Er sendt

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 14:31

Kan vi ikke også få et kvalificeret svar i tråden? Jeg synes det er et spændende emne, og det er jeg nok ikke alene om, da det kan have en indflydelse på ens SEO-strategi. På forhånd tak.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 14:54

Nogen forslag?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:11

Du kan opkøbe sites inden domænet er udløbet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 15:23

Har domænet høj nok værdi, er det da ikke muligt at oprette et selskab som ejer domænet - og derefter handle med selskabet?

Betalings vejen er derved uændret set fra dk-hostmasters og derfor også usynligt for google.

Jeg ved ikke om det er en ide til at omgå tab af pagerank.  Eller om det evt. bare er alt for dyrt.

Dennis

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:36

Jeg vedhæfter her lige et nyhedsbrev jeg fik for en måneds tid siden (det eneste som nyhedsbrevet nok siger er "Go Daddy Auctions"): 

- - - - 

SEO Tip #1

Hi,

In my last email I've shown you an example of two of my sites and how they work together.

If you've noticed, both of them had a PageRank and some years behind them. These factors are very important in SEO and give a big boost in the rankings.

What you might not know is that I didn't create those sites from scratch, they already had a PR and were aged when I've acquired them.

You see, there are thousands of websites being abandoned every day. The Internet is changing fast and it makes less and less sense to build websites from scratch (i.e. registering a new domain) when there are all those abandoned domains with age, backlinks, PR and even traffic.

So this is my tip for today. Instead of registering a new domain every time you create a site, buy an old one with age and PR. And while the best domains can cost a lot, you can buy a good PR 2-3 domain starting from $10 on Go Daddy Auctions.

How do you find them? Simply go to Go Daddy Auctions and search for your keywords. If there are a lot of domains to sift through, sort them by traffic or bids.

You can pay just an extra $10 more than a new domain would cost but you'd have saved years of developing a site from scratch and get the benefits almost instantly instead!

One thing to watch out for when buying old domains is to make sure the PR is not faked (this is quite common!). You can do this by using a tool like 
checkpagerank.net

Hope you find this tip useful, I'll send more of these in the coming days.

Have a great day!

Saul

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 21:14

Er der virkelig ingen SEO folk der har ideer???

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)