Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levrandører - hjælp!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Jeg er ny her på amino, så ved ik om jeg skriver det rigtige sted, men nu prøver jeg :)

Jeg går med en lille drøm om at starte en webshop her om et halvårs tid. Butikken skal indeholde brugskunst, tasker, punge, smykker osv. det er en mindre shop, som i starten ikke vil have så stort et lager - i den forbindelse tænkte jeg på om der er nogen herinde der kender til virksomheder der ku være int. i at handle med en mindre internetbutik? Har set lidt på nettet, men kun fundet nogle få interessante.

Mvh. Nanna

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:24
Hej Nanna

Velkommen til

Den første weekend i februar er der messe i Herning: www.formland.dk og her er der masser af brugskunst, og sikkert muligt at få kontakt til leverandører.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 23. Nov 06
Skrevet kl. 11:28
Tak :)

Jamen kan man ikke kun deltage som virksomhed?

Mvh. Nanna

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:34
JEg mener at man kan komme ind til Formalnd som privat person den sidste dag de har åbent, men du skal ikek hænge mig op i det..
Jeg kunne dog forrestille mig at det ville være nemmere (evt bedre for dig) at få kontakt med hjemme-kunstnere, eller folk der er lidt handy.
Jeg har en veninde der er udlært tøj-designer.
Hun har lavet tasker som kan sælges til 4-500,- med en super god avance, og så er der ingen andre der har dem, og de kan desuden laves på bestilling så du slet ikke skal have nogen form for mindste bestilling eller noget.
Jeg kunne forestille mig at for en mini-web-shop der ville den slags kontakter være guld værd.

Har erfarret at det er lidt svært at drive net-shop uden at være momsregistreret, da leverandøre er mindre villige til at sælge til en, og pbs SKAL have et SE. nummer for at du kan oprette dankortsbetaling.

(er der nogen her der driver net-butik uden at tage imod kreditkort egentligt?)

Hilsen Steph

Tilmeldt 23. Nov 06
Skrevet kl. 14:22

Jamen planen er også at jeg skal momsregistreres :) For som du siger er det ik nemt uden. Men lige nu er jeg bare i gang med planlægning og prøver at finde ud af hvad det er jeg skal bruge.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:31
Hej Nanna

Jeg vil også anbefale dig Formland messen - og hvis du alligevel har planer om at starte op, kan du jo lige så godt få CVR nummer med det samme, så kan du få lov at komme ind på Formland - og så kan du tage omkostningerne hertil med i opstarten af dit firma.

Men ellers er der uden tvivl mange godt kontakter her på Amino.

Held og lykke med det videre forløb.

Mvh.

René

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)