Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det verdens nemmeste side at lave et spørgeskema med?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er logoet grynet? Jeg kigger og kigger på det, men jeg synes det ser fint ud.

Jeg har givet kritikken videre til grafikeren der har lavet det, så kan han måske lave en bedre version. Under alle omstændigheder så tak for feedback :-)

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 01:39

Tjaaa

Her kan du se der er hvide klatter under logoet - den kan faktisk ses tydeligt selv om det ikke er forstørret som her.

.

Der er ikke en ensartet farve i den røde omkring grænsen til det hvide, det kan også ses - og får logoet til at se grynet ud. Typisk kan det opstå det når man gentagne gange eller blot komprimerer jpeg billeder for meget.

Småting - men det kan ses.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 07:36

Ja, jeg kan da gost se at det lille logo ser lidt sølle ud, når man forstørre det.

De hvide klatter under det store logo er en del af den reflektion der er lavet, prøv at se den på teksten også. Det har intet med komprimering at gøre.

Men det kan godt være reflektionen helt skal droppes...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:05

Hej igen.

Jeg er enig i at designet på forsiden godt kunne gøres lidt bedre - og endda med få midler, vil jeg mene. Men se på designet på iprix.dk - det er jo heller ikke i verdensklasse. Alligevel har flere store firmaer valgt at bruge servicen. Jeg er dog overbevist om at det også afskrækker nogen, så hvis målet er at tjene penge på det en dag, så kan lidt grafisk tilpasning sikkert godt betale sig.

Jeg må i øvrigt sige at jeg altså rigtig godt kan lide din service. Den er super godt lavet.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 14:08

Jimmy Thomsen:

Jeg er enig i at designet på forsiden godt kunne gøres lidt bedre - og endda med få midler, vil jeg mene.

Ja det er der vidst bred enighed om, jeg må se hvad jeg kan gøre.

Jimmy Thomsen:

Men se på designet på iprix.dk - det er jo heller ikke i verdensklasse. Alligevel har flere store firmaer valgt at bruge servicen.

Der er skam også store firmaer der benytter obsurvey. Lige nu får jeg ca. 4.000 spørgeskemasvar ind om måneden. Så det bliver brugt.
Jimmy Thomsen:

Jeg er dog overbevist om at det også afskrækker nogen, så hvis målet er at tjene penge på det en dag, så kan lidt grafisk tilpasning sikkert godt betale sig.

Jeg er ikke sikker på at det nogensinde skal koste penge at lave spørgeskemaer. Jeg har ikke besluttet mig endnu. Jeg har nogle andre ideer til at tjene penge på det, så det stadig er gratis at lave spørgeskemaer.

Jimmy Thomsen:

Jeg må i øvrigt sige at jeg altså rigtig godt kan lide din service. Den er super godt lavet.

Tak skal du have, jeg havde egentlig forventet at denne tråd ville handle om hvordan applikationen var at bruge, ikke hvordan den så ud. Men hvis der er så mange der synes den er så grim må jeg jo gøre noget ved det i stedet.

Til næste version af obsurvey, laver jeg det sådan at man kan designe sit spørgeskema selv. Altså vælge imellem nogle farver osv. Så man kan få et flot spørgeskema ud af det, selv om min applikation måske ikke er den kønneste i verden.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:16

Kan man opstille sine spørgsmål på Dansk eller er det kun engelsk ?

Best regards

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 14:35

Kim Boldig:

Kan man opstille sine spørgsmål på Dansk eller er det kun engelsk ?

Du kan lave hele spørgeskemaet på dansk. Du indtaster selv alt teksten i spørgeskemaet, så bare skriv på dansk. Du kan rette tak-sidens tekst ved at klikke på teksten. Og du kan sætte titel og "next"-knappens tekst ovre i venstre side når du retter spørgeskemaet.

Så du kan får et spørgeskema 100% på dansk.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 14:40

Er det gratis at bruge, jeg kan ikke se nogle priser på sitet ?

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 14:42

Syntes du skal lave en Demo på Dansk også.

Best regards

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 14:44

Ja det er 100% gratis. se mere her:

http://obsurvey.com/About.aspx

Det eneste jeg pt. forventer er at man giver feedback hvis der er noget der er godt/dårligt. Hvis du er meget glad for det kan du donere penge...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)