Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det verdens nemmeste side at lave et spørgeskema med?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er på engelsk.

Men jeg håber der alligevel er nogen der vil tage et kig på http://obsurvey.com 

Det er en side til at lave et spørgeskema, udsende det og analysere de svar der kommer ind.

Jeg har forsøgt at gøre den ekstremt nem at bruge, så man skulle nærmest kunne tage hovedet under armen og stadig få et spørgeskema ud af det :-)

Hvad synes I ?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 06:50
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Hej.

Super lækker løsning du har lavet. Jeg har kun brugt 5-10 minutter på siden, men umiddelbart virker det intuitivt. Flot og lækkert udført.

Jeg har selv lavet iprix.dk spørgeskema service som et proof of concept, for at vise hvad Sitemagic CMS kunne bruges til. Det er gået hen og blevet ganske populært, på trods af at det er noget simplere end dit. Men der er også kun brugt en uges tid på Iprix.

Jeg er overbevist om at du nok skal få succes med dit projekt over tid. Held og lykke :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 20:29

Først og fremmest synes jeg dit design er lidt kedeligt! Det er ikke noget som springer i øjnene. Ved ikk om dette er meningen, siden du skriver du har forsøgt at lave en SIMPEL side til spørgeskemaer. Men det ville jeg ikke selv synes om. 

Men ellers er siden nem at gå til, og super fedt system du har opbygget! ;)

mvh 

Mads Søndberg

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 22:39

----

Først og fremmest synes jeg dit design er lidt kedeligt! Det er ikke noget som springer i øjnene. Ved ikk om dette er meningen, siden du skriver du har forsøgt at lave en SIMPEL side til spørgeskemaer. Men det ville jeg ikke selv synes om.

----

Hej Mads. Tak for feedback :-)

Designet er udtryk for mine begrænsede grafiske evner, og samtidigt et ønske om at funktionaliteten skal være i højsædet, ikke fancy design. Siden ser meget bedre ud i Chrome, FireFox, Safari, Opera of Internet Explorer 9, end den gør i Internet Explorer 6-8.

Jeg har ikke skrevet at jeg har forsøgt at lave en SIMPEL side. Tværtimod. Det er en voldsomt avanceret applikation jeg har lavet. Jeg har kun forsøgt at lave den ekstremt nem at bruge, på trods af at den kan en hel masse seje ting.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 22:41

Hej Jimmy

Tak for feedback. Og ja, min løsning er noget mere avanceret end din, men jeg har også arbejdet på den kode der ligger til grund for min spørgeskemaløsning siden 2003 :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:44

Syntes det ser rigtig smart ud ... jeg ville nok invistere et par tusinde på en grafiker .. det behøver ikke være vidt dyrt når selve sidens opbygning er på plads :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 07:23

Ok.

Ja jeg må sige det kommer bag på mig at i synes designet er så ringe. Der er ikke nogle af mine brugertests der har nævnt det før. Men så er det jo godt, at jeg spurgte hvad i synes, så har jeg virkeligt lært noget :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 18:55

Nu er jeg ikke sikker på om det er selve applikationen, i syntes var kedelig eller om det var forsiden på obsurvey.com? Men jeg går ud fra at det var forsiden på obsurvey.com, så den har jeg peppet lidt op.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:02

Jeg kan godt lide idéen, men jeg må dog give de andre ret i at designet ikke ligefrem er noget som ville tiltrække mig specielt meget.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:12

Jeg kan ikke se der er noget galt med designet, farverne eller siden som sådan. Den lever helt op til hvad jeg vil forvente af en side med den form for funktionalitet.

Grafik kvaliteten af toplogoet på forsiden, og logoet igen på siden når man er logget ind som tester er bare for dårligt. Det kan naturligvis være det er det som de andre hentyder til (selve designet fejler intet). Det ser ud som om kompressionen har lige hård nok.

Fin side Yes

Jeg benytter  Chrome og en opløsning på 1920 x 1200.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)