- Jeg overvejer kraftigt at lave hjemmesider i Artisteer, men er det alle 800kr værd, og vil jeg få et godt resultat - altså et resultat der kan tjenes penge på? :)
Det er ok til gør det selv osv. men kvaliteten er selvfølgelig yderst begrænset.
Men altså skal du lave en lille side eller noget privat osv. så er det da alle pengene værd og jeg vil da anbefale den til gør det folket der bruger Joomla :)
Jeg har haft og brugt Artisteer et par år nu og det er ganske glimrende, det kan faktisk lave rigtig mange ting og det er blevet udvidet med en masse nye features de sidste 12 måneder, så jeg vil absolut mene det er 800 kr værd, ingen tvivl om det.
Du kan jo downloade prøveversionen og teste det selv, det er gratis.
Som Niels siger, kan det jo aldrig erstatte en god programmør eller en super designer.
Jeg har også brugt Artisteer i et par år og er helt enig med Kim. Til simple sider, evt. privat brug og affiliate sites er Artisteer perfekt. Det virker altid og hvis man sætter sig lidt ind i det, kan man sagtens lave nogle fede templates. Derudover kan man jo altid ændre lidt i koden, hvis der skulle blive behov for det.
Og som Kim siger. Hent den gratis version, leg med det, gem og eksporter din template. 5 min. senere er der et nyt design på dit site. Hvis du så synes om det kan du altid købe det og slippe for vandmærket.
Mvh. Peter
AFFILIATE LINKS SLETTET FRA DETTE INDLÆG AF MODERATOR!
Jeg har også brugt Artisteer i et par år og er helt enig med Kim. Til simple sider, evt. privat brug og affiliate sites er Artisteer perfekt. Det virker altid og hvis man sætter sig lidt ind i det, kan man sagtens lave nogle fede templates. Derudover kan man jo altid ændre lidt i koden, hvis der skulle blive behov for det.
Og som Kim siger. Hent den gratis version, leg med det, gem og eksporter din template. 5 min. senere er der et nyt design på dit site. Hvis du så synes om det kan du altid købe det og slippe for vandmærket.
xxx
Mvh. Peter
tonere
Som jeg skrev til dig i en anden tråd, er affiliate links ikke velkommen på amino.
Som jeg skrev til dig i en anden tråd, er affiliate links ikke velkommen på amino.
Du er meget velkommen til også at bruge funktionen "Anmeld indlæg" som findes under Knappen "Mere..." ud for hvert indlæg. På den måde får vi moderatorer besked og kan slette affiliate linket med det samme - for som du selv siger, så er affiliate links ikke velsete på Amino :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Du er meget velkommen til også at bruge funktionen "Anmeld indlæg" som findes under Knappen "Mere..." ud for hvert indlæg. På den måde får vi moderatorer besked og kan slette affiliate linket med det samme - for som du selv siger, så er affiliate links ikke velsete på Amino :-)