Ja, du kan tilføje flere menupunkter i Artisteer, du kan lave rigtig mange ting med den, de har faktisk et rigtig godt forum hos Artisteer hvor du kan hente en masse hjælp og tips, prøv at tage et kig der.
Jeg vil også helt klart sige at der er pengene værd.
Jeg har selv hentet prøve versionen og rodet lidt med det, og det er jo smart for de sider du laver man laver i prøve versionen kan gemmes og senere bruges når du har købt den fulde version.
Jeg har også brugt Artisteer i et par år og er helt enig med Kim. Til simple sider, evt. privat brug og affiliate sites er Artisteer perfekt. Det virker altid og hvis man sætter sig lidt ind i det, kan man sagtens lave nogle fede templates. Derudover kan man jo altid ændre lidt i koden, hvis der skulle blive behov for det.
Og som Kim siger. Hent den gratis version, leg med det, gem og eksporter din template. 5 min. senere er der et nyt design på dit site. Hvis du så synes om det kan du altid købe det og slippe for vandmærket.
xxx
Mvh. Peter
tonere
Som jeg skrev til dig i en anden tråd, er affiliate links ikke velkommen på amino.
Hej Heine,
Det var jeg ikke opmærksom på, men det skal jeg da huske fremover. Jeg kan dog ikke se den store forskel på det, og så de mange indlæg hvor folk i stor stil linker til deres rene affiliate sites...
Jeg kan dog ikke se den store forskel på det, og så de mange indlæg hvor folk i stor stil linker til deres rene affiliate sites...
Forskelligen ligger i om man bliver sendt direkte til leverandøren eller forbi en anden side også. Men du er velkommen til at have linket i din signatur.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvis du har brug for lidt tungere skyts end Artisteer, så skulle du tage et kig på vores CloudSprout produkt! Du kan se nogle videoer om hvordan man arbejder med det her:
I forhold til Artisteer, så stiller CloudSprout større krav til dine egne evner, tilgengæld giver det mulighed for at lave professionelle sites, helt på linie med hvad der ellers skal en programmør og en designer til at lave i f.eks. Joomla eller Umbraco.
CloudSprout er gratis for dig som designer, men dine kunder skal betale for hosting, når deres sites går live.
Hvis det er noget for dig, kan bare skrive til plu@cloudsprout.dk , så sætter jeg dig på vores beta-venteliste.