Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det helt rigtige alias.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg gerne undskylde hvis denne kan ligger i et andet emne.

Mit problem ligger i, at jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal kalde mig selv eller rettere sagt min freelance hjemmeside... Jeger træt af noget med mit navn i osv... Jeg har selv været inde på følgende...

bluehippo
cwb (christiansens web bureau)
webaben

men jeg kan ikke rigtig lige finde ud af noget der siger BAAANG! Og inden i begynder jegved godt det skal være ens eget "problem" og personligt! Men nu er jeg  intresseret i det :P

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Kim - for at få et ordentligt bud, skal du nok forklare lidt om hvad du freelancer indenfor. Er det mad eller IT, børn eller dybhavsfisker ??

Jeg byder gerne ind, når jeg får lidt flere fakta :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede at klikke på dit link for at finde ud af mere, men det virker ikke

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må du selvfølgelig undskylde. Jamen jeg har skam planer om, at det bliver noget inde for det grafiske element. Her tænker jeg på hjemmesider, logoer, banner osv osv osv... 

I starten ville jeg gerne have noget med Media, Net, Work, Art osv... Men er efterhånden gået væk fra det da jeg er træt af det... Men det skal hellere ikek være for langt da jeg ikke gider folk skal huske på noget ala "jegkanikkefindepaadetheltrigtigedomainnavntilmitlillefreelanceportfolioprojekt.dk" ;)

Henrik; Det m du undskyld det var et projekt med en makker som måttet kaste håndklædet i ringen grundet personlige årsager, og har bare helt glemt at få den opdateret da jeg ikke bruger min profil her så meget mere...

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du vise noget af det som du har lavet?

Min første indskydelse var Webartisten, webartisten.dk er ledig, men jeg ved ikke om det passer til der som du laver.

vh

Henrik
Telefoner til ældre

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)