|
Dato: 15-01-2007 10:23:33 Forfatter: Marcel Fuursted Selvfølgelig kan du gøre det... Jeg skrev også kun hvad jeg synes der var lettest :)
Jamen det prøver jeg da og ser hvad der sker.
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jamen det prøver jeg da og ser hvad der sker. |
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Har samme problemstilling som Jepser og har fået svar på en stor del af mine spørgsmål. Jeg mangler dog lige en sidste detalje - jeg har købt en række domæner på www.gratisdns.dk, men kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal lave en SEO-korrekt redirect med de værktøjer de giver mig. Er der nogen af jer der kan hjælpe med en kort guide? På forhånd tak. /Eskil |
Du kan ikke opsætte redirect i DNS''en - det skal gøres på en webserver, eller webservice. Så i GratisDNS sætter du dine sekundære domæner til at pege på en webserver, som du bruger til at 301 redirekte alle disse domæner det rigtige sted hen. Det kan iøvrigt anbefales altid at lave 1-1 redirects ved sådanne setups, så man når frem til den rigtige resurse uanset hvilket domæne der anvendes. 1-1 redirect www.alternativt-domain.com/filename.html redirect til: www.dit-domain.com/filename.html |
Det var hurtigt - mange tak! /Eskil |
|