Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

djlookalikes.dk - vi spiller den max af!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har netop ændret i mit website og givet det et nyt design

Jeg vil gerne høre kommentarer på det.

Både kritik og ros er meget velkommen

Her er linket

http://www,djlookalikes.dk/

På forhånd tak

Mvh

Robin højstrøm

DJ & Webmaster

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:07

Dejligt banner øverste der sker noget og er gang i siden. fra start af.Smile

En eller 2 overskrifter på forsiden der bringer overskuelighed ind på siden og øjet derved hurtigt får fokus på tekst opdeling

Ved hver pris på prisen indsat i bokse eller kan se prisen overfor med en streg hele vejen hen for findes mange folk der simpelthen blandere tekst vis ikke kan se inddeling meget præcist og priser er vigtigt de ikke misforstås

Jeg ville oveni sættet mit CVR nummer på kontakt siden vis haves et

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 06:19

Hej Robin,

Det lyder som om, at du selv har designet hjemmesiden. Korrekt? Du har måske af økonomiske grunde ikke valgt en professionel webdesigner, så derfor vil jeg ikke kommentere så meget på designet som helhed. Men selvfølgelig ville den kunne de se mere professionelt ud.

Et par småting ...

Dine links  er lidt svære at se. I stedet for at de er orange/brune, så er det oplagt at lave dem blå. Blå er jo standard-farven for links og selv om man kan synes, at det er lidt kedeligt, så er det en stor fordel i forhold til genkendelse og brugervenlighed. Du har jo blå i dit farveskema, så det vil jo passe fint ind. De behøver ikke at have den almindelig blå farve, men du kan godt gøre dem en anelse mørkere.

Jeg faldt over sætningen "Tilbud er uforpligtende, men vi kan nu bedst lide et ja". Måske er det skrevet med et smil, men du skal huske, at det kan man ikke altid fornemme. Derfor tror jeg det vil afholde nogle fra at bede om tilbud, da de kan fornemme at det er en eller anden form for forpligtigelse selvom du skriver noget andet.

Jeg er ikke så vild med dj-grafikken, som er ud for hvert menupunkt. Det bliver lidt for meget. Det er også som om, at grafikken har en hvid baggrund, men resten af menuen er grå.

Men jeg vil rose dig for, at du har holdt hjemmesiden rimelig enkel og overskuelig og flere af idéerne og elementerne er udmærkede. Der mangler bare det professionelle touch :-) Men det vil ikke være alle dine besøgende, som tænker over det. 

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 17:23

Vi spiller den max af???

1. Ikke for at være alt for lummer.. Men tror ikke det slogan er særlig indbydende!

2. Djlookalike? er det fordi i ikke er rigtige djs? hehe.. :) Bare lige mine første tanker over navnet.

Men tror i skal fjerne rammerne om jeres billeder (den blå) Det må være border="0", så er den klaret. Ellers er den lidt rodet.

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:47

tinocordes:

Hej Robin,

Det lyder som om, at du selv har designet hjemmesiden. Korrekt? Du har måske af økonomiske grunde ikke valgt en professionel webdesigner, så derfor vil jeg ikke kommentere så meget på designet som helhed. Men selvfølgelig ville den kunne de se mere professionelt ud.

Det er sku hvad man kan få for et Standard One.com Template Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 10:26

Hej Tinocordes

Jeg har tilladt mig at bruge dine råd og ændre på siden ud fra disse.

Tak for tilbagemeldingen.

PS! Designet er noget jeg selv har lavet til trods for at der ikke er meget design over det.

Jeg tror du ved hvad det vil sige hvis jeg fortæller dig at hele designet er en gradient overlay og ikke andet...Hehe...

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 10:30

Hej Brian

Tak for dit indlæg.

Da jeg søger lidt konstruktivt at gå ud fra må du meget gerne uddybe hvad du synes er rodet på siden.

Mht. 1+2, så har du helt ret. Det er meningen det skal være lummert og vi er ikke "rigtige" djs - det er kun en side hobby. Jeg går ud fra at du mener rigtig dj, som morten breum, kato og lign.

Der kan vi ikke måle os endnu, men arbejder på det. :)

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:35

Hej robin

Det er slet ikke en kritik. Det er bare navnet jeg undrer mig over. Når man bestiller en dj, så vil man gerne have at de har ganske styr på det de laver. Så er bare lidt nervøs over navnet. (ps. er selv dj ;) )

Jeg kan ikke lide rammerne omkring billederne på forsiden. ellers har i den tekst der skal stå på en hjemmeside. og priseksempler.

Men savner lidt stemningsbilleder omkring på hjemmesiden. Man skal som kunde blive fanget af stemningen, og hvis i rammer den rigtige stemning , så booker kunden jer, fordi han kan se jer som de rigtige.

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 10:43

Det er cool. Det var heller ikke min opfattelse.

Men jeg vil give dig ret. Det er en titel man skal være varsom med. Vi sørger altid for at informere vores kunder om hvad udstyr vi medbringer samt hvad de kan forvente.

Stemningsbilleder coming up...Tak for tippet.

Tak for svar

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)