Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fortæller jeg Google hvilke søgeord jeg vil findes på?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andy Max Jensen:
Ja, det er åbenbart et stort problem for dig. Der var også en der rådede ham til at skrive til Google ...hvorfor flamer du ikke ham istedet?
Hej Andy,

Jeg tror altså at du ser spøgelser. Der er, så vidt jeg kan se, ingen der flamer dig. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:13

Det virker meget ligetil hvad du skrivver Thomas men for at være helt sikker: Er det rigtig forstået at meta keywords er ligegyldige i forhoold til google, yahoo og bing? Men at der kan være andre søgemaskiner der benytter dem og det derfor er OK at bruge dem?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:18

Lars Birkedal:

Det virker meget ligetil hvad du skrivver Thomas men for at være helt sikker: Er det rigtig forstået at meta keywords er ligegyldige i forhoold til google, yahoo og bing? Men at der kan være andre søgemaskiner der benytter dem og det derfor er OK at bruge dem?

Det er også helt ligetil. Og ja - det er korrekt forstået. Der kan være mindre søgemaskiner og crawlere, der kigger på meta keywords. Og glem heller ikke, at nogle CMS benytter det tag til den interne søgemaskine.

At benytte meta keywords til at opnå bedre placeringer i de store søgemaskiner er lige så "effektivt" som at sige "wullawaggamahida" 20 gange før hvert måltid for at tabe sig: Det gør hverken fra eller til.

A rådgive om at benytte meta keywords til at forbedre ranking i de store søgemaskiner er en forkert og 7-8 år forældet rådgivning.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Jeg tror altså at du ser spøgelser. Der er, så vidt jeg kan se, ingen der flamer dig.

Mener du også at alle minuspointene er spøgelser?

Outcome er at det faktisk er tilrådeligt at bruge keywords. Sammen med det link jeg postede til http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/09/seo-starter-guide-updated.html ...er jeg vist den eneste der har givet gode råd i denne her tråd ...og den eneste der har fået en stribe af minuspoint.

Nu tror jeg ikke på spøgelser, men syntes at det er tydeligt når folk har dårlige manerer.

:-) Andy

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:45

Andy Max Jensen:

Outcome er at det faktisk er tilrådeligt at bruge keywords. Sammen med det link jeg postede til http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/09/seo-starter-guide-updated.html ...er jeg vist den eneste der har givet gode råd i denne her tråd ...og den eneste der har fået en stribe af minuspoint.

Nu tror jeg ikke på spøgelser, men syntes at det er tydeligt når folk har dårlige manerer.

Nej Andy, du har ret.
Karma pointene, der tilsyneladende gives for din reaktion på faglig uenighed, kan man nok ikke med rette kalde spøgelser.
Et velment råd: Respekter andres faglig kunnen og accepter, at uenighed ikke behøver at skyldes inkompetence. Argumenter og dokumenter i stedet for dine synspunkter. Det vil med sikkerhed give færre minus karmapoint og måske endda flere positive point. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:58

Tak til Andy for at henlede opmærksomheden på Googles webmaster blog. Jeg tror endelig jeg er parat til at læse startguiden mv. Tak til Thomas for at opklare anvendeligheden af keyword tags. Tak for tilbuddet Carsten, men jeg prøver at holde det helt simpelt og nøjes med at kigge på nogle få søgeord og holder bare øje med de første par sider i google, ellers tak.

Jeg vil prøve at skaffe nogle links med ankerteksten Isla Margarita.

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:44

Andy Max Jensen:

De er bestemt ikke spøggelser. Dem har du uden tvivl fået for din ualmindelig ubehagelige facon her på Amino. At du råder folk i bedste mening er der ingen tvivl om men at du ofte råder helt hen i skoven er der heller ingen tvivl om. Og når du så bliver konfronteret (venligt) med det optræder du som en lille forsmået dreng.

Jeg tænker her på din generelle historie på Amino mere end blot på denne tråd. Måske var der lidt at tænke over for dig der?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)