Hvis du til gengæld prøver at søge på "isla margarita rejser" så ligger din hovedside som nummer 9 det er da et meget godt sted at starte. Men når jeg kigger på den "cachede" version af forsiden så er der en anden tekst end i dag så den placering holder nok ikke. Nå men nu er jeg ingen ekspert men jeg syntes din side om isla margarita ser rimelig fornuftig ud men kig lige på din metadescriotion den indeholder kun "isla margarita" den skulle du tage og gøre lidt mere ud af, næppe nok til at til at du ryger til tops men det ser pænt ud når Google finder på at kigge forbi igen. Hvor længe har du haft siden som den er? du er sidst indekseret den 18. september så ændringer lavet herefter har ikke nået at have nogen effekt endnu. Jeg bruger WEB CEO til at overvåge mine placeringer på Google og en række andre søgemakiner. Desuden kan programmet en masse andre ting i forbindelse med SEO så selv om det bestemt ikke er gratis så mener jeg det er alle pengene værd. [Affiliate link fjernet af Moderator. Affiliate links er ikke velkomne på Amino] |
Carsten Hoier :DesignYOU:Simon Christopher Mørk Hermansen:Andy Max Jensen:Hej Mikael,
Det er i denne her:
<meta name="keywords" content="" />
Jeg troede ikke at Google benyttede meta keywords?
Kan jo være de begynder på det igen.
hvis man både bruger heading og meta, så er man jo på den sikre side.
Det er jeg ret sikker på du har ret i ...
/allan
Det gør de ...de ranker bare ikke efter det :-)