Jeg havde en kedelig sag ( som så mange af jer andre sikkert) her i foråret, med misbrug, hvor PBS tilbageførte beløbet + det famøse gebyr vi betaler for "ulejligheden". Nå men det var ikke det helt vilde beløb - ca. dkk 4.000,- , men alligevel blev jeg pi.... sur , og anmeldte vedkommende for bedrageri. Fik så brev igår fra Retten i ..... at vedkommende nu var blevet dømt - for mit samt en række andre forhold, og skal betale beløbet + sagsomkostninger -- FEDT FEDT. Nu får vi så se om han rent faktisk også betaler, men ellers bliver det med fogedens hjælp. DE SKAL IKKE SLIPPE SELV OM BELØBET ER LILLE. Så anmeld det HVER gang, selv om du måske ikke synes det er besværet værd. Go weekend. |
Nå - en lille opfølgning på denne sag, så jer der ( forhåbentligvis ikke) skal igennem det samme på et tidspunkt, kan følge forretningsgangen.
Fjolset betalte ikke efter dommen, så nu må jeg sende brev til fogedretten i kommunen hvor han bor.
Derefter indkaldes vi begge i retten, hvor betaling skal aftales, eller fogeden foretager udlæg i synderens ejendele.
Nu får vi se hvor lang tid der så går med det - opfølgning følger