Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort og 3 mands misbrug

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været igang i ca. 1 1/2 år, og kun haft denne ene sag. Så helt håbløst er det ikke. Men det kræver at du undersøger nøje hvis du på nogen måde synes handlen virker mistænksom , navn adresse, googler kunder mv. Men også iforhold til beløb - køber kunder "for meget" osv.

Jeg regner dog fortsat med at få mine penge retur - om jeg så skal få fogeden til at tømme kundens lejlighed , eller han må afdrage - vi får se....

Jo - der skal være sikkerhed for de som mister et kort - klart , men det virker bare alt for let som det er nu + al risiko pålægges webshoppen.

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:05

Ville ikke have nogen forventninger om nogensinde at få de penge, men man kan lige så godt gøre livet surt for svindlere.

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:21

Ja enten har du bare været heldig, eller også er det realiteten? evt. andre som har erfaringer med dette?

så det du siger er hvis en kunde pludselig køber en for en mærkværdig beløb, skal det undersøges?

Jamen jeg håber på det bedste, at du får dine penge tilbage, retfærdigen er der jo heldigvis også i vores helt forskruede retsystem, man skal bare lede længe nok.. Wink

ja, risikoen burde faktoren burde flyttes, mener jeg helt klart også hvis det er sådan som du forklarer det.

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)