Bare fordi du er lille og ny betyder det ikke, at du ikke kan vinde kunderne for dig. Af hvad jeg kan huske fra "konservativ" erhvervsøkonomi, så er der tre strategier:
- Hver billigst (kan du det, når de andre er så store)
- Hver den bedste med den bedste kvalitet ( I dit tilfælde: Bedste service og handelsvilkår?)
- Fokuser på en eksklusiv del af markedet
Porter siger du skal vælge udelukkende én og drive den til perfektion. Måske skulle du tænke over, hvilken af disse tre veje du vil følje?
Mit svar på dit spørgsmål: Personligt handler jeg på en ny webshop, hvis den ser troværdig ud og hvis den har et godt tilbud. oplever jeg så, at webshoppen yder god service og er troværdig, så kommer jeg nok tilbage en anden gang. Så at kaste penge efter kunden i starten giver mening i det lange løb. Det har jeg selv gjordt - dog sælger jeg ikke produkter :) Nogle feder huer, et fedt ur - en god idé efter min mening.
dbh
Linnart S Felkl
Kontakt Tyskland