Hej Aminoer Jeg har lavet min hjemmeside helt om og vil gerne høre jeres meninger om den. Det skal siges at min målgruppe typisk er ældre der finder mig mund til mund eller gennem mine visitkort. Men jeg arbejder for alle der har et behov. Virksomheden kører pt stadig som nebengeshæft da jeg arbejder i døgnvagter fuld tid ved siden af. Kom gerne med ris/ros, ting I synes der mangler, ting der bør uddybes osv. Mange hilsner Peter Thomsen |
Jeg synes den er for grå.
Billederne går ud over indholdssiden og under dine "Eksempler på arbejde" burde der være lidt mere margin på billederne så det ser pænere ud.
Menuen er en smule kedelig efter min mening, menuen kan evt. placeres i midten da der ikke er mange punkter og det vil passe med at dit logo er i center i toppen.
Jeg ville gøre det hvide indholdsfelt bredere så der er mere plads til billeder og tekst (som den er i gæstebog).
Jeg ville også lave en border/kant helt i bunden som der er til venstre og højre i containeren.
Dit logo synes jeg er superfedt. Dog kunne sloganet: "Alt det du ikke selv ordner !" være lidt mere skarpt og tydeligt.
Men jeg ville ændre baggrundsfarven eller indholds baggrunden til noget andet end gråt. :)
Er det din første hjemmeside du laver? Så er det da godt klaret.