Hej Michael
Ja, som de andre siger så er dit navn ikke helt optimalt, men det er selvfølgelig ikke nemt når det du gerne ville have haft er optaget.
Jeg synes du har for meget rod i dine tekster:
1) Fonte: Du skal have mere sammenhæng ved at sørge for at vælge samme font - du bruger en ny font for hver underside, og det virker simpelthen uprofessionelt (og det forstyrrer øjet). Nogle af fontene har desuden for lidt afstand mellem linierne, hvilket gør det rigtig træls at sidde og læse.
2) Tekstplacering: drop centrering af din tekt, da det gør det langt sværere at få et odentlig læseflow. I dette tilfælde ville jeg kun bruge det i det lille vers/digt du har, men ville bestemt ikke bruge det til de øvrige tekstblokke.
3) Overskrifter: der er et pas af siderne hvor du med fordel kunne bruge små overskrifter, igen for at lette flowet og få dine besøgende til at læse videre.
Når man går ind på betaling (efter at have lagt i kurven), så dukker der 3 knapper op: Tilbage, Slet alt og Bestil. Jeg ville ændre Bestil til "Køb" (alternativt "videre"). Folk har allerede lagt i kurven og skal jo bare føres videre til at betale ;-)
Det var lige det input jeg har ville give dig siden i går (men kunne som så mange andre ikke logge ind). Håber du kan bruge det til noget
Mvh
Timamo