Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af skærme til grafiskarbejde

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde en oversigt over skærme som er egnet til grafisk arbejde her ved flatpanels.dk - klik på nedenstående link:

http://www.flatpanels.dk/

Der findes naturligvis en masse fantastiske skærme - nogle bliver allerede nævnt her i tråden.

Mvh

Krill

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder i mit daglige arbejde som elektro-ingeniør på en Dell 2410, og kan kun sige, at det er en rigtig god skærm.

Jeg ville ikke have nogen skrupler ved at lave billedredigering på den i ukalibreret tilstand, og jeg er ellers forholdsvis krakilsk med den slagsSmile

Den er selvfølgelig blevet udsat for alskens test-billeder for at vurdere farverne....

Jeg bruger altid "GrangerRainbow" (søg på Google) til at vurdere skærme. Det efter min mening det mest afslørende enkelte-billede.

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet en lille guide til hvad man skal kigge efter når man skal bruge en skærm til grafisk arbejde. Det er jo nok for sent til dig lige nu men måske er der andre der har brug for en skærm der kan vise farver rigtigt til billedbehandling og simulering af tryk etc.

http://www.pixl.dk/webblog/6-gode-rad-til-valg-af-beds.html

 

Med venlig hilsen

Thomas Holm / www.pixl.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arco,

Vi bruger Samsung 24" skærme, der er brede, har en god opløsning og er behagelige at arbejde på. Dem er vi tilfredse med.

Du skal huske en vigtig ting, når du arbejder med grafisk arbejde og det er kalibrations softwaren, så farverne gengives så korrekt som muligt, når du arbejder i f.eks. photohop og illustrator m.v. - naturligvis er det vigtigste stadig du har styr på farveværdierne, det kan aldrig erstattes :)

Men det ved du nok alt sammen i forvejen ;)

Iøvrigt anbefaler vi skærme med sort kant, da det for øjet er roligst/behageligst/bedst at arbejde med...

-Michael

 

Vi sender gerne et gratis eksemplar af metal visitkort til alle der er interesserede.

Hvis du vil have et eksemplar tilsendt, så smid en mail til os på info@reklamezonen.dk eller brug kontaktformularen på vores website: www.reklamezonen.dk

 

www.reklamezonen.dk

WEBDESIGN - MARKEDSFØRING - SEO - TRYKSAGER - BILREKLAMER - METAL VISITKORT

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)