Jeg overvejer lave opstart med egen hjemmside hvorfra jeg gerne vil sælge nogle produkter jeg har købt og ligger inde med.
Når jeg vælger at udarbejde en hjemmeside hvorfra salget skal finde sted, hvad skal jeg så særligt være opmærksom på?
Kan jeg blot lave denne hjemmeside, se hvordan det går, om jeg sælger noget, og så som en eventuel indtægt opstår selv føre denne indtægt ind som b-indkomst på min selvangivelse?
Hvilke muligheder har jeg? Jeg vil jo på sin vis blive selvstændigt erhvervsdrivende, men hvor høj skal en evt. indtægt fra salg via min hjemmeside være førend jeg skal til og registrere mig med cvr-nummer osv?
50 t.kr i omsætning årligt pr. 12 løbende mdr..... er det maks. grænsen for hvad man må føre ind på sin b-indkomst eller?
Omsætningen vil jo altid være højre end fortjenesten, så 50 t.kr tænker jeg, at jeg forholdsvis hurtigt vil ramme. Omsætningen kan jo sagtens være 50+, og selve fortjenesten 0, hvis jeg i opstartsfasen vælger at køre med en faktureret salgspris der kun netop dækker mine omkostninger-
Det er vel kun den rene fortjenest der skal fremgå af b-indkomsten eller?