Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Homeparty

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er ikke et spørgsmål om kvalitet/mangel på samme, rejse til/fra eller meninger godt/skidt omkring sådanne conventions.

Vi befinder os her et sted mellem repræsentantskabsmøde og informationsmøde med ens eget samarbejdspartner, og her har jeg min egen holdning om, hvad jeg vil/ikke vil betale for at deltage.

Det er et spørgsmål om ethik.

Dbh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:32

Hej Camilla

Vil du løfte sløret for hvad det er du overvejer?

Mvh. Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:11

Jeg beklager opslaget af samme svar to gange. Fejl 40 fra min side.

Dbh.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00

Hej Martin

Undskyld mit sene svar.

Jeg overvejer at kombinere aloe vera produkter og ergoniske produkter. Jeg synes umiddelbart det er et godt match?! 

Er der nogen som har erfaring med salg af to produkt kategorier?

Mvh. Camilla

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:20

Aloe vera er et godt brandet produkt som alle kender og har tillid til. Hvis du kombinerer det med kost tilskud, som f.eks Kyani, Xocai, NWA, eller en af de mange andre tror jeg du vil have en god coctail. Sundhed i centrum.

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 13:26

Hej Camilla

Det er skam helt i orden.

Som det nævnes er Aloe Vera et godt og kendt produkt, det har en god popularitet, men der er stor konkurrence på markedet.

To produktkategorier, jo så afgjort:

Personlig pleje, hvor vi bl.a. har Aloe Vera.

Helsekost, hvor vi til februar har ageLOC Vitality.

Jeg har erfaringer med at have med disse to produktgrupper, så lad os tage en snak på telefonen, så kan jeg fortælle lidt nærmere, og vi kan nemmere få en personlig dialog. Jeg er lige hoppet på iPhone 4 bølgen og har samtidig nyt tlf. nr. 5353 9 321.

Mvh.

Martin

Donitez:

Det er da ikke lang tid siden du "ikke" anbefalede Xocai Wink

Denne er selvfølgelig meget god at holde øje med: http://www.altomkost.dk/Kosttilskud/Register_over_registrerede_kosttilskud/forside.htm og Kyäni folket må da meget gerne komme med deres besyv med samt forklaring og svar på de spørgsmål der er i anden tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Det var nu ikke helt kosttilskud jeg havde i tankerne. Jeg tænker på f.eks. puder, madrasser, støttepuder  til arm/håndled ved brug af computere osv.. 

Martin: Har gemt dit nummer, men er på ferie i denne uge, men vender stærkt tilbage i næste uge, lidt for dyrt at ringe herfra.

Mvh.

Camilla

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 13:42

Hej Camilla

Jeg kunne godt se at det ikke var kosttilskud du i første omgang havde i tankerne, så det var nu blot for at fortælle at jeg kendte til to forskellige produktgrupper. Skulle nysgerrigheden presse på Wink så kan du prøve at søge på ageLOC Vitality (mouse) på youtube.

Ser frem til at høre fra dig

Fortsat god ferie Cool

Mvh. Martin

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:30

Martin Slot:

Det er da ikke lang tid siden du "ikke" anbefalede Xocai Wink

Yup jeg kan ikke lide konceptet, men det var bare for at komme med forskellige firmaer.
Jeg vil f.eks. ikke reklame for mit eget projekt herinde, da jeg mener vi har lidt for mange skeptikkere herinde. Trods mange gode NM folk er kommet med den fulde forklaring bliver de 9/10 gange skudt ned.

Det er godt at være skeptisk men kan da se de folk som ikke vil sætte sig ind i koncepterne bare skyder dem ned som om det hele var ulovligt. (Det er ikke for at starte en diskussion, bare mit synspunkt)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:40

Camilla, du spørger til faldgruber ifm sælger på homeparties... når du skriver 'udover de gængse kendte', hvad er de gængse kendte i din bog?

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)