Jeg går med tankerne om at blive konsulent for en større homeparty arrangør, og vil hører om der er specielle faldgruber jeg skal være opmærksom på - udover de gængse kendte? Ligeledes synes jeg ikke indkomsten er tiltrækkelig ved en udbyder. Er der nogen som har erfaring med at kører for to arrangører, således begges produkter demonstreres ved sammen arrangement? Er der nogen der fungere bedre sammen end andre? Sidder i med gode tips/fif er jeg meget interesseret.
Mvh. Camilla |
Hej Camilla
Nu skriver du godt nok homeshopping, og derfor er jeg lidt i tvivl om hvad du mener. Er det en slags homeparty du vil lave?
Network Marketing er jo langt mere end homeparty, og derfor forstår jeg godt at du mener indkomsten ikke er tilstrækkelig. Jeg ved ikke om du har kigget på andre koncepter end det du pt. har fundet, men hvis du har lyst til en snak om et alternativ, hvor indkomsten ikke er baseret på homeparties. Så giv mig et ring på 5050 9195.
Jeg kunne ikke finde på at arbejde med to arrangører indenfor network marketing, det fjerner det simple. Kan du have hjertet med i begge arrangører, for uden at have hjertet med i en anbefaling, så kommer der for meget sælger i det.
En faldgruppe ved homeshopping er selvfølgelig at du skal lave en investering i en række produkter, og jeg vil også mene at man skal være bruger af flere af dem selv.
I min forretning foreslår jeg pt. en "investering" i produkter for ca. 350,- som passer til årstiden. Dertil foreslår jeg en yderligere investering på ca. 1500,- som er prisen for at deltage i en europæisk kongres der afholdes i Bella Centret. Jeg tror ikke der er en erfaren NM'er herinde som ikke vil give mig ret i at conventions/kongresser er noget helt unikt. Og at den er på dansk jord....Det er stort (det ville det være for alle selskaberne).
Men giv mig et ring, det kan være min information og en dialog vil gavne dig. Hvis ikke, jamen så kan du udelukke den udfra god information og blot brugt lidt tid over telefonen.
Mvh.
Martin
www.agelocvitality.dk