Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Homeparty

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med tankerne om at blive konsulent for en større homeparty arrangør, og vil hører om der er specielle faldgruber jeg skal være opmærksom på - udover de gængse kendte?   

Ligeledes synes jeg ikke indkomsten er tiltrækkelig ved en udbyder. Er der nogen som har erfaring med at kører for to arrangører, således begges produkter demonstreres ved sammen arrangement? Er der nogen der fungere bedre sammen end andre?

Sidder i med gode tips/fif er jeg meget interesseret.

Mvh. Camilla

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla

Nu skriver du godt nok homeshopping, og derfor er jeg lidt i tvivl om hvad du mener. Er det en slags homeparty du vil lave?

Network Marketing er jo langt mere end homeparty, og derfor forstår jeg godt at du mener indkomsten ikke er tilstrækkelig. Jeg ved ikke om du har kigget på andre koncepter end det du pt. har fundet, men hvis du har lyst til en snak om et alternativ, hvor indkomsten ikke er baseret på homeparties. Så giv mig et ring på 5050 9195.

Jeg kunne ikke finde på at arbejde med to arrangører indenfor network marketing, det fjerner det simple. Kan du have hjertet med i begge arrangører, for uden at have hjertet med i en anbefaling, så kommer der for meget sælger i det.

En faldgruppe ved homeshopping er selvfølgelig at du skal lave en investering i en række produkter, og jeg vil også mene at man skal være bruger af flere af dem selv.

I min forretning foreslår jeg pt. en "investering" i produkter for ca. 350,- som passer til årstiden. Dertil foreslår jeg en yderligere investering på ca. 1500,- som er prisen for at deltage i en europæisk kongres der afholdes i Bella Centret. Jeg tror ikke der er en erfaren NM'er herinde som ikke vil give mig ret i at conventions/kongresser er noget helt unikt. Og at den er på dansk jord....Det er stort (det ville det være for alle selskaberne).

Men giv mig et ring, det kan være min information og en dialog vil gavne dig. Hvis ikke, jamen så kan du udelukke den udfra god information og blot brugt lidt tid over telefonen.

Mvh.

Martin

www.agelocvitality.dk

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:49

Martin Slot:
Dertil foreslår jeg en yderligere investering på ca. 1500,- som er prisen for at deltage i en europæisk kongres der afholdes i Bella Centret.

Hej Martin

Hvem afholder kongressen og hvad dækker udgiften?

Dbh.

Michael

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit svar tager udgangspunkt i dit spørgsmål og ikke andet:

Homeshopping kan være hyggeligt og spændende. Du får en tillid til dine kunder som man ikke bare får ved at gå ind og ud hurtigt. Men derimod have en god dialog både om produktet men også "small talk"

At blande 2 produkt grupper sammen har fordele og ulemper.

Fordelen kan være et mere interessánt homeparty/shopping hvor kunden får en oplevelse. Gode oplevelser spreder sig som regel til ens omgangskreds, og vupti så er der lige pludselig flere som vil med. og så kommer sætningen "Vi har desværre ikke plads til flere iaften, men imorgen kan jeg godt preeeessssse jer ind" :)

Ulempen kan være din rabat sats ved de enkelt ikke stiger med samme hast som hvis du kun satsede på et selskab. og du får en bedre kendskab til produkterne ved ikke at have så mange med.

Håber det var LIDT svar

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 11:04

Flere af selskaberne har restriktioner i deres kontrakter, der gør, at du ikke må være forhandler i flere MLM-netværk samtidig.

Det sker både for at få dig til at fokusere på ét selskab, og for at sikre, at du ikke trækker hele din downline med over i et andet selskab.

Hvis du når nogle gode salsgmål og evt. får dig nogle aktive downlines, ser det så ikke bedre ud med indtjeningen?

Jeg tror heller ikke, at flere netværk er løsningen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Tak for jeres svar indtil videre, meget brugbare. Håber på flere indlæg, så jeg har yderligere information til at danne baggrund for min beslutning. 

Mvh. 

Camilla

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 11:32

Michael Dullweber:

Hej Martin

Hvem afholder kongressen og hvad dækker udgiften?

Dbh.

Michael

Hej Michael

Det er Nu Skin der afholder kongressen. Og prisen dækker et 3 dages program, med forskellige talere - bl.a Nigel Risner, workshops afsluttet med underholdning lørdag aften. Jeg kan selvfølgelig sende et link, hvis du er interesseret i at læse mere.

Mvh. Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 12:55

Hej Martin

Jeg befinder mig godt, der hvor jeg er.

Det var bare af ren nysgerighed over, hvad de enkelte firma tillader sig at opkræve fra deres egne distributører/NW.

Jeg har min egen holdning til det, men det er en anden diskussion, som intet har med tråden her at gøre.

Dbh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael Dullweber:

Hej Martin

Jeg befinder mig godt, der hvor jeg er.

Det var bare af ren nysgerighed over, hvad de enkelte firma tillader sig at opkræve fra deres egne distributører/NW.

Jeg har min egen holdning til det, men det er en anden diskussion, som intet har med tråden her at gøre.

Dbh.

Michael

Hej Michael

Helt i orden, havde nu heller ikke regnet med at du overvejede at skifte.

Om man deltager eller ej, er jo op til en selv. Der er ingen krav fra firmaernes side. Jeg har selv i min kunde periode hørt flere tale ekstremt positivt om de forskellige conventions, og set flere tage til USA, og det er jo ikke gratis. Jeg har ikke hørt nogen der ikke kunne tænke sig at gøre det igen, med mindre det er økonomien der kan være stram.

Og både folk fra Nu Skin og andre NM selskaber siger klart og tydeligt at Conventions er fantastiske. Jeg er ikke klar over om andre selskaber har afholdt lignende i DK, men denne NuSkin holder bliver den største de har afholdt i Europa. Og det er vel rimelig klart for alle at det så er en speciel mulighed man har, hvis man overvejer NM og ikke er en del af det endnu - og selvfølgelig at Nu Skin enten er i overvejelserne eller kommer det. Her bør man selvfølgelig tage en forretningspræsentation med folk fra de forskellige selskaber.

Ja pris kan vi alle have en mening om. Er der nogen herinde som har været til en convention som ikke har været pengene værd?

Mvh. Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 14:08

Hej Martin

Jeg taler her ikke om kvalitet/mangel på samme, rejser til/fra eller oplevelser ved conventions, men udelukkende om, at vi befinder  os et eller andet sted mellem representantskabsmøder og orienteringsmøder,  og her har jeg min egen forstilling om, hvad jeg vil/ikke vil give for at deltage , Det er en ren ethisk spørgsmål for mig.

Dbh.

Michael

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)