Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statsministerens åbingstale

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg nu kun hørt de generelle uddrag af åbningstalen og måske er det bare mig, men specielt i disse tider synes jeg det ville have været på sin plads, at der var blevet talt lidt om regeringens ideer, bemærkninger og syn på det etablerede erhvervslivet og iværksætterne anno 2010 og i fremtiden. Det er og bliver en temmelig vigtig del af samfundet og genstand for hvorledes vi fås sat skub i landet.

Håber lidt på, at det er blevet nævnt andre steder i talen end de uddrag jeg har hørt

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:13

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:23

Tak for linket - selvom der nu ikke var meget nyt under solen. Vi må se hvad vækstforumet kommer frem til, og hvorledes pensionssektorens kapital indsprøjtning bliver forvaltet.

Undskylder ovenstående stavefejl (inden en eller anden stave Per kommer på banen), skyldes nok min iver og frustration over mangel på større visioner fra den ene eller anden fløj :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:47

Det er da ligegyldigt hvad Vækstforum kommer frem til, ligesom det er ligegyldigt hvad Skattekommisionen, Arbejdsmarkedskommissionen og vismændene har sagt i årevis.

Næh, du... der vil bare blive brugt flere penge.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:22

"Vi tager de beslutninger, som er nødvendige - også selvom det ikke er populært!"

Se dét er handlekræft og ansvarstagen på et helt nyt niveau, fremfor at blæse vores øre fulde af gyldne løfter og "korrekte holdninger". 

Situationen er for kompleks til, at Hr. og Fru Danmark (inkl. jeg) forstår den. Så er det nødvendigt at folk som Lars tager tyren ved hornene og træffer de beslutinger, der er NØDVENDIGE, og ikke dem, som vælgerne vil høre for at gøre dem glade. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)