Samme problem, både i crome og explore : ( |
Snøft,jeg kan heller ikke se videoen
Mvh Maibirtt NIelsen
Snøft,jeg kan heller ikke se videoen Mvh Maibirtt NIelsen |
Så tror jeg at fejlen er rekonstrueret, kan det passe at I få en error #2032 ? Det ser ikke ud til at havde noget at gøre med browser eller flash versioner, men istedet med hvor man sidder! Vi har en Flash-mand, som er ham der står for playeren, jeg får ham til fikse det imorgen, så alle kan se videoen. Mange tak for jeres tilbage meldinger og tålmodighed, jeg skriver når playeren virker bedre! Jeg glæder mig meget til at høre jeres mening om videoen, som gerne skulle vise at man i CloudSprout, kan lave et site ekstremt hurtigt og uden at kunne andet end Photoshop. Plottet for videoen er simpelt først tages et site ned fra SproutExchange så downloades sites PSD, der rettes i den og synkroniseres, over to omgange. Men det skal nok ses :-) |
Jeg kan heller ikke se videoen. Error #2032. :( Tilføjelse: Bruger mac - Chrome og safari. |
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Nyeste Mozilla resultere i: Error #2032
|
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Ser den fint i nyeste safari & Firefox. Rigtig god video! Utroligt det kan lade sig gøre :o) |
www.filefish.dk
Tusind tak, det har også taget en del tid, at lave! Nu håber jeg bare snart jeg kan få lavet en bedre Videoplayer, så de andre også kan se med :-) |
Så skulle videoen virke!!! Glæder mig meget til at høre hvad i syntes om den måde, at lave sites på! Rent teknisk, var årsagen til fejlen, at der var inkluderet forkerte Remote Shared Library under kompileringen af playeren. Så grunden til at det virkede hos nogle var, at de har kørt andre Flash-apps der bruger de samme RSL'er.
|