Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil rigtig gerne have lidt flere salg på min hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer:)

Jeg har efterhånden lavet en del ting på min hjemmeside og har forholdsvis mange besøgende. men kan stadig ikke holde min konventeringsrate over 0,5% hvilket, ikke er målsætningen.

Derfor, kom med noget kritik, ros, ris osv. Det er nogen gange man bliver lidt blind og ikke rigtig kan se hvad der skal gøres:)

Siden det drejer sig om er www.TeamAnnasminde.dk

Jeg vil være meget taknemmelig hvis i lige kunne bruge et kort øjeblik til at se det lidt af det igennem:)

Med venlig hilsen

Jesper Riel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:03

linket virker ikke ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Jaa, jeg kan slet ikke kommer ind på siden!

Fra København
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:04

Hej Jesper Riel . 

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg kan ikke komme ind på din side.

Ud over det kan jeg kun anbefale light udgaven af Martin Thorborgs e-bog " E-pusher" som du kan downloade helt gratis.

Tag hans gode råd og 14 års erfaring til dig og så skal du nok se din side udvikle sin konverteringsrate.

Held og lykke med det !

Mvh Jesper Jakobsgaard 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 22:05
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 22:07

Det skulle gerne virke nu:-)

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:19

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Jeg synes din side ser meget fin ud, men kød er nok ikke det mest almindelige at shoppe efter online.

Jeg tror bare du skal holde ud, når det bliver mere almindeligt at handle kød på nettet, så tror jeg faktisk du har et rigtig fint koncept.

En lille tanke: hva med at lave et kød abonnement f.eks. en kasse blandet kød til 1 uge med opskrifter. 1 kasse til 2 personer og en familie kasse.

Der er jo flere der bruger det både med fisk og grøntsager.

Du har ihvertfald lige fået en kunde mere. Din side er nu gemt og der kommer også en ordre, for godt kød er der efter hånden ved at være langt imellem, synes jeg. Så du får en chance og er kødet iorden, så kommer jeg fra en stor familie der godt kan lid kød. Så skal jeg nok sprede ordet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27

Google hurtigt du står over for en udfordring dr rabatten, havde f.eks. Et program for nogle år siden og der var forskel i prisen fra 798 til 1400 kr. og da på din side koster en fint parteret gris 1499 kr. derved tror du står over en stor udfordring for alle laver en google søgning i dag og vil finde den billigste varer,

virker som om du vil fremstå med høj kvalitet varer, det gør du sikkert også med der er simpelthen for mange går efter prisen efterhånden og tror alle med luksus varer har det svært for tiden for alle vil spare hvor de kan. Så du skal rigtigt meget skille dig ud fra de andre

Dog hvad jeg ville gøre måske en ide, er  ikke kun at have luksus varer, så ved folk de kan få begge ting derved kan folk også se kvalitet koster penge, for måske tror nogle folk det er dyrere hos dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31

Lige 1 ting mere du mangler fedt%

Dit kødfars hva er fedt %, det er da nåede alle kigger efter! det mangler du

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)