Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til Kaffebar, Kaffe-Café, Kaffekoncept!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en gruppe af iværksættere, der søger en ildsjæl inden for vores fælles hobby; KAFFE!

Har du haft lyst til at åbne noget i stil med ovennævnte, kan du teame op med os.

Vi stiller med en stor del af de nødvendige maskiner, og forventer dermed at din/Jeres rolle bliver den den daglige gang i Caféen / Kaffebaren med drift og optimering.

Vores rolle bliver netværket, forretningsgange samt optimering på overordnet plan.

Generelt er vi selvfølgelig også meget åbne overfor andre konstellationer!

 

Ser frem til at høre fra interesserede!

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

send mig gerne en PB

.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

tak for dit svar.

Vi er som nævnt en gruppe iværksættere, med kompetencer indenfor forskellige brancher, primært salg/markedsføring samt restauration.

Vi har længe haft lyst til at lauche vores kaffekoncept, men har ikke haft tiden til det.

Derfor søger vi nu en partner, der har samme overordnede tanke, men som måske mangler lidt af netværket, erfaring med start af virksomhed, eller som ikke helt har al den nødvendige kapital.

Mvh,

Mark Jensen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Det lyder da som det er lige min boldgade - vi er nemlig på udkig efter samme persongruppe, til næsten det samme :-)

Måske der var grobund for en snak... du kan evt. skrive en besked her på Amino eller fange mig på
skov [snabela] kaffeogco.dk.

Hej fra Søren 

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Er søgningen stadigvæk aktuel??

 

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lige at være det jeg søger. Hører meget gerne mere til jeres ide til konceptet osv. Jeg kan kontaktes på e-mail sanchez.daniella1@gmail.com

God søndag

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne tråd er over 1 år gammel, i stedet for at tage den op igen, hvorfor skriver i ikke direkte til personen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)