Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ærlig kritik af nyt site ønskes..

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle med-aminoer ;-)

Vores gamle site var kedeligt (www.larsen-finans.dk) så nu har vi bygget et nyt - og inden vi lægger det over på den rigtige url, vil jeg spørge om jeg nogen kunne have lyst til at se det og give noget kritik...

www.finans.drupalgardens.com

Det er jo godt at få foretaget nogen rettelser inden vi går online sådan for alvor med det nye site.

Med venligste hilsner

Stig

Stig Larsen - www.larsen-finans.dk- info(snabela)larsen-finans.dk - Telefon 70 26 99 11 - Du finder os også på Facebook

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:35

Hej Stig..

Ja siden er da blevet forbedret visuelt fra den "gamle", jeg vil dog lige påpege at de fleste billeder på jeres nye hjemmeside er i dårlig kvalitet, det ser ud som om i bare har sat billedet ind og rette størrelserne i html, derved bliver billedet pixeleret ..

Samt at i bruger enormt meget plads forneden af jeres hjemmeside hvor der kører fremvisning af jeres partnere frem. Det er spild af plads.. Ellers nydeligt :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Skrevet kl. 14:38

Hej Alexander

Jeg noteter 1) dårlig billedkvalitet 2) for meget plads v. partnere...

1000 tak for feedback, det havde jeg nok ikke lige set, hvis du ikke havde påpeget det.. man bliver nemt "blind" af at se på det samme igen og igen

Stig Larsen - www.larsen-finans.dk- info(snabela)larsen-finans.dk - Telefon 70 26 99 11 - Du finder os også på Facebook

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 14:45

Hej Stig,

Tillykke med den nye hjemmeside - jeg syntes den er nydelig..

Jeg vil dog give dig min ærlige kritik herunder:

Hvis jeg skulle overtales til at købe nogle services af dit firma, der har med regnskab og personlige oplysninger/services at gøre, og jeg ikke havde en reference til dit firma udover hjemmesiden, så ville jeg gerne se hvem jeg handlede med. Personligt syntes jeg det skaber tillid.

Billeder af personer der er "købt" er ok at bruge til kundeservice osv., men jeg mangler bare en troværdig profil eller et ansigt udadtil.

Med venlig hilsen

Niels E. Bidstrup

Vinterservice Danmark Aps

www.vinterservice.com

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Skrevet kl. 14:51

Hej Niels

Det har en af mine gode venner også påpeget så sent som igår. Først var jeg lidt tilbageholden, da jeg ikke er meget for at vi der i firmaet skal på sitet med billeder mv. Men jeg tror måske et kompromis er at sætte en referenceliste på, så man idet mindste kan se nogen af vores andre kunder.

Tak for det !

PS. Super flot site du har.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 16:11

Hej

Jeg har et par små forslag:

Jeres firmanavn går lidt langt ud i højre margen. Kunne godt være lidt mindre, så det flugter med margen.

Punkterne på undersiderne skulle nok være "fede" i stedet for selve teksten :)

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Skrevet kl. 16:24

Du har helt ret!  - Rettes idag ;-)

Godt set & tak for hjælpen.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:42

Umiddelbart ret god side. Billederne kunne være af bedre kvalitet.

Jeg synes personligt også at teksten: " Et udvalg af vores populære services..." er med for store bogstaver.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Skrevet kl. 16:46

Hej finnmeik

Det med billederne er du ikke den eneste der har lagt mærke til - vi er på sagen ;-) og ja måske nedtone det med store bogstaver.. det er mere fordi vi gerne ville prøve at gøre det enkelt og let for folk der ikke lige er de største teknik-website læsere... men ok lidt bombastisk er det, vi retter ;-)

tak for din feedback ! much appriciated Smile

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:55

Hej Stig

Jeg ville foreslå et kortere domæne samt at du tilføjer et billede af personerne i virksomheden under "om os".

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)