Tak for al jeres feedback. det er super. - fyr endelig løs. Det er ikke noget jeg vil gå i dialog om, da der er en tanke bag det hele, men jeres umiddelbare indtryk er vigtige, samt jeres intuitive handlinger, så skyd alt hvad i kan. I behøver ikke nævne prisen mere.. det er der også en grund til :)
@ Michael - hvor ser du at der står "forsiden" ? - tænker du på "forudbestil" ? Nu vil jeg ikke komme nærmere ind på hvorfor, men nej der skal ikke tages højde for Google på den her side. SEO, er ikke relevant til dette formål. Det er rent faktisk HTML, teksten er ikke et billede, det er bare en teknik så det virker sådan, men rent teknisk er det ikke, så det vil ikke have en negativ effekt i søgemaskinerne, (havde det været relevant) Hvis du kigger i kildekoden vil du kunne se alt teksten faktisk står som helt almindelig html, men jeg må erkende at jeg aldrig har holdt det op imod software for ordblinde, da jeg ikke har erfaring med hvordan det fungerer. Men hypotetisk set, burde det ikke give nogen fejl, hvis softwaren trækker på html. Var det noget du måske kunne linke til så jeg kan tage højde for det, hvis det har en effekt.. og har du afprøvet om det virker eller var det noget du gik ud fra ?
|
Mit første indtryk var egentlig meget godt :)
Kan godt lide den måde hele designet spiller sig ud på, dog vil jeg sige det er ved at blive for overbrugt. Man har set den slags designs så meget fra USA osv.
Vil dog give ret i, at informationerne ikke ligefrem popper frem som det første når man kommer ind på siden.
Dog kendte jeg nu godt produktet på forhånd.
Man bliver som det første mødt af en tilmeldings formular uden rigtig helt at vide hvad man skal tilmelde sig endnu. Den ville være bedre placeret nederst efter min mening (også lige så meget hvis den besøgende ikke rigtig kommer derop igen efter at have scrollet ned og læst. Hvis du forstår hvad jeg mener.)
Men alt i alt, fin side ;)