Hej
Nu synes jeg nok i er lidt hårde ved den kære hypnotisør. Man skal måske lige huske på at man med IT relaterede og andre "hårde" / kolde forretninger og hjemmesider ønsker at sende helt andre signaler samt i nogen grad henvender sig til et andet "kunde" segment end man gør som hypnotisør.
Folk (generaliserende sagt) der søger alternative behandlere vil efter min vurdering være mere tændt på det grønne kunstneriske logo design i forhold til et helt cool firkantet og enkelt logo. Det vigtigste er jo ikke hvad vi Aminoer mener, men hvad de besøgende på "The Hypnotist" hjemmeside mener, og der tror jeg faktisk han har ramt fint. Jeg synes det er et super flot logo, men til min egen webshop kunne jeg aldrig drømme om at anvende noget lignende, da jeg ønsker at udtrykke lidt gammeldags og konservative værdier, og for alt i verden ikke ønsker at være for "smart".
En enkelt ting jeg ville ændre skulle være sproget. Medmindre du decideret ønsker at henvende dig til udlandet ville jeg helt klart vælge at skrive på Dansk istedet for Engelsk, det virker mere jordnært og jeg tror det vil tiltale dine Danske besøgende mere.
Skulle nogen finde på at klikke ind på min webshop for at checke mit eget logo og design, vil jeg skynde mig at tilføje at godt nok taler jeg om gammeldags og konservative værdier, men det behøver ikke være SÅ slemt
som det jeg selv præsenterer. Jeg er ígang med store overvejelser mht. redesign af udseendet så i behøver ikke rakke ned på det, jeg har hørt det før