Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af nyt logo

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Jeg ville ikke kalde det avanceret. Det ord synes jeg slet ikke passer.

Det er meget simple farver og tegneserie agtigt og jeg synes derfor rodet passer meget bedre. 

Det er fordi det er vector og jeg ikke syndes der skulle være for meget lys og skygge effekt
Men hvis du har det bedre med at kalde det rodet så er det fint med mig

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:30

hey

Logoet er flot, men det mangler lidt noget simpelt over det. Både fordi det bliver rodet at se på, men også fordi du helst skal kunne bruge et logo i forskellige sammenhæng. Herunder på fx mindre print, i sort/hvid osv. Grunden til sort/hvid er noget jeg selv går op i er fordi brugere eller folk man sender mails eller breve til har det med at kopiere ting, udskrive osv osv, og der spare de fleste på farverne og printer i S/H. Og der skulle logoet også gerne se godt ud og blive husket.

keep it simple passer vidst meget godt her.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 22:05

Hej

Nu synes jeg nok i er lidt hårde ved den kære hypnotisør. Man skal måske lige huske på at man med IT relaterede og andre "hårde" / kolde forretninger og hjemmesider ønsker at sende helt andre signaler samt i nogen grad henvender sig til et andet "kunde" segment end man gør som hypnotisør.

Folk (generaliserende sagt) der søger alternative behandlere vil efter min vurdering være mere tændt på det grønne kunstneriske logo design i forhold til et helt cool firkantet og enkelt logo. Det vigtigste er jo ikke hvad vi Aminoer mener, men hvad de besøgende på "The Hypnotist" hjemmeside mener, og der tror jeg faktisk han har ramt fint. Jeg synes det er et super flot logo, men til min egen webshop kunne jeg aldrig drømme om at anvende noget lignende, da jeg ønsker at udtrykke lidt gammeldags og konservative værdier, og for alt i verden ikke ønsker at være for "smart".

En enkelt ting jeg ville ændre skulle være sproget. Medmindre du decideret ønsker at henvende dig til udlandet ville jeg helt klart vælge at skrive på Dansk istedet for Engelsk, det virker mere jordnært og jeg tror det vil tiltale dine Danske besøgende mere.

Skulle nogen finde på at klikke ind på min webshop for at checke mit eget logo og design, vil jeg skynde mig at tilføje at godt nok taler jeg om gammeldags og konservative værdier, men det behøver ikke være SÅ slemt Smile som det jeg selv præsenterer. Jeg er ígang med store overvejelser mht. redesign af udseendet så i behøver ikke rakke ned på det, jeg har hørt det før Smile

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:46

Simon Elkjær:
kuglepenne med det på osv.

Jeg skal nok fikse dine kuglepenne med det tryk der :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 21:17

Donitez:

Simon Elkjær:
kuglepenne med det på osv.

Jeg skal nok fikse dine kuglepenne med det tryk der :)

Det lyder godt :D

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 21:31

Hvad med at fjerne trippelskriften så teksten i det mindste kun står 2 gange oven i hinanden Big Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)